dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Lebeda, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T17:11:23Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T17:11:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/79744 | |
dc.description.abstract | Tématem této diplomové práce je zjištění současného stavu kanoistických kurzů pořádaných středními školami ve Středočeském kraji. Práce je zaměřena na podrobný režim kurzů, jejich organizaci a další informace s tímto spojenými. Dále se autor pokusí ze získaných informací a legislativních faktů stanovit, jak by měl ideálně takovýto kurz vypadat. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Theme of this thesis is to determine the current state of canoeing courses organized by secondary schools in the Central region. Thesis is focused on the detailed arrangements of courses, their organization and other information associated with this. The author also tries form the information and legislative facts to determine how it should ideally look like such a course. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Vodácký kurz | cs_CZ |
dc.subject | ideální varianta vodáckého kurzu | cs_CZ |
dc.subject | Středočeský kraj | cs_CZ |
dc.subject | chyby | cs_CZ |
dc.subject | Canoeing course | en_US |
dc.subject | the ideal variant of canoeing course | en_US |
dc.subject | Central region | en_US |
dc.subject | errors | en_US |
dc.title | Vodácké kurzy na středních školách Středočeského kraje | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-08 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 146309 | |
dc.title.translated | Canoeing courses in secondary schools in the Central region | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 002025830 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy technická a informační výchova - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Technology and Information Education - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy technická a informační výchova - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Technology and Information Education - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem této diplomové práce je zjištění současného stavu kanoistických kurzů pořádaných středními školami ve Středočeském kraji. Práce je zaměřena na podrobný režim kurzů, jejich organizaci a další informace s tímto spojenými. Dále se autor pokusí ze získaných informací a legislativních faktů stanovit, jak by měl ideálně takovýto kurz vypadat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Theme of this thesis is to determine the current state of canoeing courses organized by secondary schools in the Central region. Thesis is focused on the detailed arrangements of courses, their organization and other information associated with this. The author also tries form the information and legislative facts to determine how it should ideally look like such a course. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020258300106986 | |