Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Self-concept of students with learning disabilities in primary school
dc.contributor.advisor | Felcmanová, Lenka | |
dc.creator | Nováková, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T15:22:17Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T15:22:17Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/79217 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Dyslexie | cs_CZ |
dc.subject | sebehodnocení | cs_CZ |
dc.subject | sebepojetí | cs_CZ |
dc.subject | sebepojetí školní úspěšnosti | cs_CZ |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs_CZ |
dc.subject | syndrom ADHD | cs_CZ |
dc.subject | ADD | cs_CZ |
dc.subject | Dyslexia | en_US |
dc.subject | self-assessment | en_US |
dc.subject | self-concept | en_US |
dc.subject | student's perception of ability | en_US |
dc.subject | learning disabilities | en_US |
dc.subject | syndrome ADHD | en_US |
dc.subject | ADD | en_US |
dc.title | Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-12 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 162545 | |
dc.title.translated | Self-concept of students with learning disabilities in primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Mlčková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 002103202 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021032020106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [18094]
Theses