Zobrazit minimální záznam

Popularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers.
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorPamánek, Luboš
dc.date.accessioned2017-06-01T14:36:02Z
dc.date.available2017-06-01T14:36:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/79024
dc.description.abstractNázev: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Popularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers Target: The aim of thesis is to analyze the popularity of the media in sport. The thesis is focused on the sports media in the press and on the Internet and their development over the last few years. Own contribution of the thesis is the creation of socio-demographic profile of reader and exploring its relationship to sport. After that created profiles are compared to find similarities and differences. Methods: The research part of the thesis is based on analysis and processing of data from market research. Research is focused on sports media in print and on the internet, therefore is the final chapter of the research used the method of comparison that reveals differences and similarities of both types of media. The theoretical part of the thesis uses methods of analysis of documents. Results: The results of the thesis show us that print and online media experience different time and this is also reflected in the sports media. The print media loses popularity and their future is uncertain, on the the other side online media have experienced a sharp increase in popularity in recent years. This is obviously reflected in the different socio-demographic structure of the sports readers both...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní médiacs_CZ
dc.subjectmediální výzkumcs_CZ
dc.subjectanalýza čtenářecs_CZ
dc.subjectsociodemografiecs_CZ
dc.subjecttiskcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectsports mediaen_US
dc.subjectmedia researchen_US
dc.subjectanalysis of readeren_US
dc.subjectsociodemographyen_US
dc.subjectpressen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.titlePopularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId155382
dc.title.translatedPopularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers.en_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002026608
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Popularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers Target: The aim of thesis is to analyze the popularity of the media in sport. The thesis is focused on the sports media in the press and on the Internet and their development over the last few years. Own contribution of the thesis is the creation of socio-demographic profile of reader and exploring its relationship to sport. After that created profiles are compared to find similarities and differences. Methods: The research part of the thesis is based on analysis and processing of data from market research. Research is focused on sports media in print and on the internet, therefore is the final chapter of the research used the method of comparison that reveals differences and similarities of both types of media. The theoretical part of the thesis uses methods of analysis of documents. Results: The results of the thesis show us that print and online media experience different time and this is also reflected in the sports media. The print media loses popularity and their future is uncertain, on the the other side online media have experienced a sharp increase in popularity in recent years. This is obviously reflected in the different socio-demographic structure of the sports readers both...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020266080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV