Zobrazit minimální záznam

Coaching the football coach in the game
dc.contributor.advisorBuzek, Mario
dc.creatorVlk, Martin
dc.date.accessioned2017-06-01T14:29:08Z
dc.date.available2017-06-01T14:29:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78988
dc.description.abstractNázev: Koučink fotbalového trenéra v utkání Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak hráči vnímají svého trenéra během celé sezony, jaké u něho vidí klady a nedostatky. Dalším cílem bylo porovnat výsledky mužů a žen v jednotlivých hodnocených oblastech. Jelikož jsou preference a očekávání hráčů velice odlišná, studie si klade za jeden z cílů porovnat i rozdíly v hodnocení u hráčů kteří považovali sezonu za úspěšnou a dosáhli zlepšení s hodnocením hráčů kterým se dle jejich mínění nedařilo dle jejich přestav. V neposlední řadě interpretovat tyto výsledky zkoumané osobě jako zpětnou vazbu a vyhodnotit, zda se dá systém CBAS uplatnit jako zpětná vazba pro trenéra jako návod jak lépe pracovat s týmem ale především jak zlepšit práci s individualitami dle jejich specifických potřeb. Metody: Metodou výzkumu byl zvolen strukturovaný dotazník a rozhovory s hráči během celé sezony. Metodou strukturovaného dotazování byla zkoumána hlavní část zjišťující hodnocení trenéra ve dvanácti definovaných kategoriích. Rozhovory s jednotlivými hráči během roku byly vedeny za účelem upřesnění názorů a postojů jednotlivých hráčů vzhledem k posuzované osobě kouče. Výsledky: Vyhodnocením výsledků bylo zjištěno, že rozdíly hodnocení mezi muži a ženami jsou především v oblasti "Obecného povzbuzení" Mnohem větší...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Coaching of the football coach in the game Objectives: The main goal of this thesis was to explore how players perceive their coach during the length of a season, and his/her strengths and weaknesses. Another objective was to compare the results of male and female squads in the selected areas. Because the players' individual preferences and expectations can vary, the study aims to compare differences between players who evaluated their season as successful, and players who did not have a successful season. At the end the results were fed back to the players to evaluate whether the CBAS system can be used as a form of feedback, and whether the coach can use this tool to work collectively with the team, as well with individuals according to their specific needs. Methods: A structured questionnaire was used as the research method as well as individual interviews with players during their season. The main part of this research, identifying 12 assessing categories of a coach, was obtained by using a structured questionnaire. Interviews with individual players were conducted to clarify opinions of these players towards the evaluated coach. Results: After the interpretation of the results it was found that the differences between male and female players are apparent in area General encouragement....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecttrenércs_CZ
dc.subjectutkánícs_CZ
dc.subjectkvalitativní analýzacs_CZ
dc.subjectherní výkoncs_CZ
dc.subjectcoachen_US
dc.subjectmatchen_US
dc.subjectqulity analysisen_US
dc.subjectgame performanceen_US
dc.titleKoučink fotbalového trenéra v utkánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-10
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId151219
dc.title.translatedCoaching the football coach in the gameen_US
dc.contributor.refereeMalý, Tomáš
dc.identifier.aleph002026595
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNázev: Koučink fotbalového trenéra v utkání Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak hráči vnímají svého trenéra během celé sezony, jaké u něho vidí klady a nedostatky. Dalším cílem bylo porovnat výsledky mužů a žen v jednotlivých hodnocených oblastech. Jelikož jsou preference a očekávání hráčů velice odlišná, studie si klade za jeden z cílů porovnat i rozdíly v hodnocení u hráčů kteří považovali sezonu za úspěšnou a dosáhli zlepšení s hodnocením hráčů kterým se dle jejich mínění nedařilo dle jejich přestav. V neposlední řadě interpretovat tyto výsledky zkoumané osobě jako zpětnou vazbu a vyhodnotit, zda se dá systém CBAS uplatnit jako zpětná vazba pro trenéra jako návod jak lépe pracovat s týmem ale především jak zlepšit práci s individualitami dle jejich specifických potřeb. Metody: Metodou výzkumu byl zvolen strukturovaný dotazník a rozhovory s hráči během celé sezony. Metodou strukturovaného dotazování byla zkoumána hlavní část zjišťující hodnocení trenéra ve dvanácti definovaných kategoriích. Rozhovory s jednotlivými hráči během roku byly vedeny za účelem upřesnění názorů a postojů jednotlivých hráčů vzhledem k posuzované osobě kouče. Výsledky: Vyhodnocením výsledků bylo zjištěno, že rozdíly hodnocení mezi muži a ženami jsou především v oblasti "Obecného povzbuzení" Mnohem větší...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Coaching of the football coach in the game Objectives: The main goal of this thesis was to explore how players perceive their coach during the length of a season, and his/her strengths and weaknesses. Another objective was to compare the results of male and female squads in the selected areas. Because the players' individual preferences and expectations can vary, the study aims to compare differences between players who evaluated their season as successful, and players who did not have a successful season. At the end the results were fed back to the players to evaluate whether the CBAS system can be used as a form of feedback, and whether the coach can use this tool to work collectively with the team, as well with individuals according to their specific needs. Methods: A structured questionnaire was used as the research method as well as individual interviews with players during their season. The main part of this research, identifying 12 assessing categories of a coach, was obtained by using a structured questionnaire. Interviews with individual players were conducted to clarify opinions of these players towards the evaluated coach. Results: After the interpretation of the results it was found that the differences between male and female players are apparent in area General encouragement....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990020265950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV