Zobrazit minimální záznam

The Marketing Strategy for fitness center Esporta
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVorlová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-01T14:23:53Z
dc.date.available2017-06-01T14:23:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78961
dc.description.abstractNázev: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The Marketing Strategy for fitness center Esporta Objectives: The thesis aims to create a marketing strategy for Esporta Fitness Club. Next on the analysis of the competition it was found out, which fitness centre in exact area is the biggest threat. Finally there were completed promotional program and materials for every target group. Methods: The analysis of the competition was performed by using scoring model and the individual criteria were subsequently evaluated. Next the SWOT analysis was also prepared. There were analyzed strengths and weaknesses, opportunities and threats. Also the interviewes with selected clients of fitness center were conducted. Results: The analysis of the competition showed that the biggest threat is for Esporta Fitness Club newly opened centre Pulse Wellness and Fitness. Mainly due to the favorable price offered to its clients and a wide range of services. The interviews with longtime clients showed that four out of five of those surveyed are satisfied with the fitness center and want to continue to visit it. Only one client said that knows even better fitness center. The BCG matrix showed that Esporta Fitness Club does not have in its operation any question marks, only one dog, one star, three cash cows and one strategic unit, which is at interface of a star...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectBCG Maticecs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectanalýza konkurencecs_CZ
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectBCG matrixen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectthe analysis of the competitionen_US
dc.titleMarketingová strategie fitness centra Esportacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId158106
dc.title.translatedThe Marketing Strategy for fitness center Esportaen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph002026589
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová strategie fitness centra Esporta. Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro Esporta Fitness Club. Dále na základě analýzy konkurence zjistit, které fitness centrum v dané lokalitě představuje největší hrozbu. Na závěr zhodnotit a navrhnout propagační program a materiály pro Esporta Fitness Club. Metody: Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Došlo k vytvoření BCG Matice pro Esporta Fitness Club a byly provedeny rozhovory s vybranými klienty fitness centra. V neposlední řadě byla pro Esporta Fitness Club vypracována SWOT analýza, ve které byly rozebrány silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou je pro Esporta Fitness Club nově otevřené centrum Pulse Wellness a Fitness, a to především vzhledem k příznivějším cenám, které klientům nabízí, a také široké nabídce služeb. Z rozhovorů s dlouholetými klienty vyplynulo, že čtyři z pěti dotazovaných jsou s fitness centrem spokojeni a budou ho navštěvovat i nadále. Pouze jedna z klientek uvedla, že zná i daleko lepší fitness centra. Z BCG matice vyplynulo, že Esporta Fitness Club nemá ve svém chodu žádné otazníky, pouze jednoho psa, jednu hvězdu, tři dojné krávy a jednu strategickou...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The Marketing Strategy for fitness center Esporta Objectives: The thesis aims to create a marketing strategy for Esporta Fitness Club. Next on the analysis of the competition it was found out, which fitness centre in exact area is the biggest threat. Finally there were completed promotional program and materials for every target group. Methods: The analysis of the competition was performed by using scoring model and the individual criteria were subsequently evaluated. Next the SWOT analysis was also prepared. There were analyzed strengths and weaknesses, opportunities and threats. Also the interviewes with selected clients of fitness center were conducted. Results: The analysis of the competition showed that the biggest threat is for Esporta Fitness Club newly opened centre Pulse Wellness and Fitness. Mainly due to the favorable price offered to its clients and a wide range of services. The interviews with longtime clients showed that four out of five of those surveyed are satisfied with the fitness center and want to continue to visit it. Only one client said that knows even better fitness center. The BCG matrix showed that Esporta Fitness Club does not have in its operation any question marks, only one dog, one star, three cash cows and one strategic unit, which is at interface of a star...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020265890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV