Show simple item record

Quality of sport services in sport centrum Jeremi Sport from the customer perspective
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠuranská, Anna
dc.date.accessioned2017-06-01T13:21:10Z
dc.date.available2017-06-01T13:21:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78735
dc.description.abstractNázev: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi sport Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi. Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny grafy, klasifikačními kříži a tabulkami. Prostřednictvím výzkumu byly nalezeny nedostatky, které je podle zákazníků potřeba zlepšit. Na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly nedostatky odstranit. Díky tomu by mělo Jeremi sport dosáhnout zlepšení kvality svých služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Service quality according to customers in sports centre Jeremi Objective: The main goal of this thesis is to execute a marketing research of service quality in sports centre Jeremi. The research is done by a questionnaire survey with the aid of Brady model. Suggestions recommendations for improvements service quality in sports centre Jeremi are made on the basis of compiled results. Methods: Brady model which deals with service quality perception is used for the research. Individual dimensions of this model are studied by a customer-oriented questionnaire survey. The estimation made by the management of sports centre Jeremi and my own direct monitoring were also included in the research. Results: The research results are represented by graphs, cross classification and tables. Shortcomings which should be improved according to customers were found. Suggestions and recommendations were created to eliminate these shortcomings. Afterwards, sports centre Jeremi should reach improvement in service quality and customer satisfaction. Key words: customer, service, satisfaction, sports centre, quality, researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectslužbacs_CZ
dc.subjectspokojenostcs_CZ
dc.subjectsportovní centrumcs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectsatisfactionen_US
dc.subjectsports centreen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.titleKvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sportcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-03
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163514
dc.title.translatedQuality of sport services in sport centrum Jeremi Sport from the customer perspectiveen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002086291
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi sport Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi. Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny grafy, klasifikačními kříži a tabulkami. Prostřednictvím výzkumu byly nalezeny nedostatky, které je podle zákazníků potřeba zlepšit. Na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly nedostatky odstranit. Díky tomu by mělo Jeremi sport dosáhnout zlepšení kvality svých služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Service quality according to customers in sports centre Jeremi Objective: The main goal of this thesis is to execute a marketing research of service quality in sports centre Jeremi. The research is done by a questionnaire survey with the aid of Brady model. Suggestions recommendations for improvements service quality in sports centre Jeremi are made on the basis of compiled results. Methods: Brady model which deals with service quality perception is used for the research. Individual dimensions of this model are studied by a customer-oriented questionnaire survey. The estimation made by the management of sports centre Jeremi and my own direct monitoring were also included in the research. Results: The research results are represented by graphs, cross classification and tables. Shortcomings which should be improved according to customers were found. Suggestions and recommendations were created to eliminate these shortcomings. Afterwards, sports centre Jeremi should reach improvement in service quality and customer satisfaction. Key words: customer, service, satisfaction, sports centre, quality, researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020862910106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV