dc.contributor.advisor | Láb, Filip | |
dc.creator | Trhoň, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T11:37:35Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T11:37:35Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/78247 | |
dc.description.abstract | Tato práce analyzuje, jak se hodnoty týdeníku Respekt odráží v jeho fotožurnalistickém pokrytí začátku Ukrajinské krize. Pomocí zjednodušené obsahové analýzy jsem kvantifikoval formální i obsahové prvky deseti galerií publikovaných během majdanských protestů a pokusil se interpretovat, jak je fotografové používají k ovlivnění svých čtenářů a jak se podílí na mediálním rámování konfliktu. Kromě konstrukce kódovací tabulky a interpretace výsledků jsem provedl rozhovory se dvěma hlavními fotografy Respektu. Souhrnná analýza těchto zdrojů odhalila, že pokrytí Ukrajinské krize týdeníkem není nestranné - ve skutečnosti favorizuje protestanty, zatímco druhou stranu konfliktu téměř nezobrazuje. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work analyses how values of Respekt weekly magazine reflect in its photojournalistic coverage of beginning of Ukrainian crisis. Through simplified content analysis method I quantified different formal and content properties of ten galleries published during the Majdan protests and tried to interpret how they are used by photographers to influence their viewers and what is their role in medial framing of the conflict. Apart from creating a coding table and interpreting the results, I led interviews with two main Respekt photographers. Cumulative analysis of those resources revealed that Respekt's coverage is not impartial and in fact favorises protesters while almost not portraying the other side of conflict. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.subject | Fotožurnalistika | cs_CZ |
dc.subject | fotografie | cs_CZ |
dc.subject | ukrajinská krize | cs_CZ |
dc.subject | Respekt | cs_CZ |
dc.subject | vizuální reprezentace | cs_CZ |
dc.subject | Photojournalism | en_US |
dc.subject | photography | en_US |
dc.subject | Ukraine crisis | en_US |
dc.subject | Respekt | en_US |
dc.subject | visual representation | en_US |
dc.title | Vizuální reprezentace ukrajinské krize v týdeníku Respekt | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-15 | |
dc.description.department | Department of Journalism | en_US |
dc.description.department | Katedra žurnalistiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Social Sciences | en_US |
dc.identifier.repId | 166579 | |
dc.title.translated | Visual Representation of Ukraine Crisis in Respekt Magazine | en_US |
dc.contributor.referee | Topinková, Martina | |
dc.identifier.aleph | 002092970 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Žurnalistika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Journalism | en_US |
thesis.degree.program | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
thesis.degree.program | Media and Communications Studies | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta sociálních věd::Katedra žurnalistiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Social Sciences::Department of Journalism | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta sociálních věd | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Social Sciences | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FSV | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Žurnalistika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Journalism | en_US |
uk.degree-program.cs | Mediální a komunikační studia | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Media and Communications Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce analyzuje, jak se hodnoty týdeníku Respekt odráží v jeho fotožurnalistickém pokrytí začátku Ukrajinské krize. Pomocí zjednodušené obsahové analýzy jsem kvantifikoval formální i obsahové prvky deseti galerií publikovaných během majdanských protestů a pokusil se interpretovat, jak je fotografové používají k ovlivnění svých čtenářů a jak se podílí na mediálním rámování konfliktu. Kromě konstrukce kódovací tabulky a interpretace výsledků jsem provedl rozhovory se dvěma hlavními fotografy Respektu. Souhrnná analýza těchto zdrojů odhalila, že pokrytí Ukrajinské krize týdeníkem není nestranné - ve skutečnosti favorizuje protestanty, zatímco druhou stranu konfliktu téměř nezobrazuje. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work analyses how values of Respekt weekly magazine reflect in its photojournalistic coverage of beginning of Ukrainian crisis. Through simplified content analysis method I quantified different formal and content properties of ten galleries published during the Majdan protests and tried to interpret how they are used by photographers to influence their viewers and what is their role in medial framing of the conflict. Apart from creating a coding table and interpreting the results, I led interviews with two main Respekt photographers. Cumulative analysis of those resources revealed that Respekt's coverage is not impartial and in fact favorises protesters while almost not portraying the other side of conflict. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020929700106986 | |