Zobrazit minimální záznam

A comparison of the marketing communication of the Czech Olympic Committee and the Czech Paralympic Committee in 2014 and proposal of their mutual cooperation
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorHanus, Josef
dc.date.accessioned2017-06-01T11:35:07Z
dc.date.available2017-06-01T11:35:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78235
dc.description.abstract(abstrakt) Sport je celospolečenský fenomén utvářející pozitivní hodnoty a přispívající ke zdravému životnímu stylu. A jako takový je samozřejmě i součástí života lidí s handicapem. Ovšem mezi sportem zdravých a handicapovaných panují značné rozdíly, co se týče financování i zájmu veřejnosti. Cílem této práce je proto na základě porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru navrhnout zefektivnění jejich vzájemné spolupráce za účelem poskytnutí pokud možno co nejrovnějších podmínek zdravým a handicapovaným sportovcům na všech výkonnostních úrovních. V práci jsem použil metodu deskriptivní analýzy a v jejím závěru navrhuji konkrétní komunikační řešení, která by měla vést k naplnění cíle práce. Na základě porovnání a analýzy komunikace obou zmíněných subjektů se domnívám, že zavedení užší spolupráce povede nejen k finanční úspoře v marketingové oblasti, ale zároveň k nárůstu počtu fanoušků, zvýšení mediálního zájmu a tím v konečném důsledku také ke zvýšení finančních příjmů.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this work is to propose efficiency improvements in marketing cooperation of the Czech Olympic Committee and the Czech Paralympic Committee on the grounds of the comparison of their marketing communication. Special focus is given to the goals of equal conditions for non-handicapped and handicapped sportsmen at all performance levels. I used the descriptive analysis in this work and as a result I propose specific communication solutions that should lead to fulfilling the goal of the work. On the grounds of the comparison and analysis of the communication of mentioned subjects I expect that a close cooperation can lead to savings in marketing as well as a growth of the supporters base, improvement in media coverage and increased revenues as a result of such changes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectČeský olympijský výborcs_CZ
dc.subjectČeský paralympijský výborcs_CZ
dc.subjectolympijské hrycs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectCzech Olympic Committeeen_US
dc.subjectCzech Paralympic Committeeen_US
dc.subjectOlympic Gamesen_US
dc.titlePorovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru v roce 2014 a návrh jejich vzájemné spoluprácecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151922
dc.title.translatedA comparison of the marketing communication of the Czech Olympic Committee and the Czech Paralympic Committee in 2014 and proposal of their mutual cooperationen_US
dc.contributor.refereeŠesták, Zdeněk
dc.identifier.aleph002092726
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Sport je celospolečenský fenomén utvářející pozitivní hodnoty a přispívající ke zdravému životnímu stylu. A jako takový je samozřejmě i součástí života lidí s handicapem. Ovšem mezi sportem zdravých a handicapovaných panují značné rozdíly, co se týče financování i zájmu veřejnosti. Cílem této práce je proto na základě porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru navrhnout zefektivnění jejich vzájemné spolupráce za účelem poskytnutí pokud možno co nejrovnějších podmínek zdravým a handicapovaným sportovcům na všech výkonnostních úrovních. V práci jsem použil metodu deskriptivní analýzy a v jejím závěru navrhuji konkrétní komunikační řešení, která by měla vést k naplnění cíle práce. Na základě porovnání a analýzy komunikace obou zmíněných subjektů se domnívám, že zavedení užší spolupráce povede nejen k finanční úspoře v marketingové oblasti, ale zároveň k nárůstu počtu fanoušků, zvýšení mediálního zájmu a tím v konečném důsledku také ke zvýšení finančních příjmů.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this work is to propose efficiency improvements in marketing cooperation of the Czech Olympic Committee and the Czech Paralympic Committee on the grounds of the comparison of their marketing communication. Special focus is given to the goals of equal conditions for non-handicapped and handicapped sportsmen at all performance levels. I used the descriptive analysis in this work and as a result I propose specific communication solutions that should lead to fulfilling the goal of the work. On the grounds of the comparison and analysis of the communication of mentioned subjects I expect that a close cooperation can lead to savings in marketing as well as a growth of the supporters base, improvement in media coverage and increased revenues as a result of such changes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020927260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV