Show simple item record

The growth in importance of the media social networking on the example of the 2015 IIHG Ice Hockey World Championship
dc.contributor.advisorČermák, Miloš
dc.creatorKousal, Kryštof
dc.date.accessioned2017-06-01T11:15:50Z
dc.date.available2017-06-01T11:15:50Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/78151
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje mediálnímu využití sociálních sítí Facebook a Twitter při celosvětové vrcholné sportovní akci. Teoretická část se zabývá rodinou nových médií, dále Facebookem a Twitterrem, jejich historií a funkčními principy. Kromě závěrečné metodologické části ještě představuje Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 jakožto předmět zpravodajských příspěvků na obou sociálních sítích. Metodou výzkumu je obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem tři česká média - Česká televize, zpravodajský portál iDnes.cz a Deník Sport - používala Facebook a Twitter k informování veřejnosti o průběhu turnaje. Druhým cílem je v porovnání s kanály Organizačního výboru IIHF zjistit, jakých chyb se média na sociálních sítích dopouštějí. Intenzivně se přitom práce věnuje jevu shovelware, který je v podání médií v prostředí sociálních sítí vnímaný jako negativní.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis discusses the media utilisation of social networks such as Facebook and Twitter during a top worldwide sporting event. The theoretical part deals with the new media family, then with Facebook and Twitter, their history and operating principles. Besides the methodology, it also presents the 2015 IIHF World Championship, being the main subject of the social media networking. The content analysis of the social newtorks posts had been chosen as the research method for this thesis. The objective is finding out how these three chosen Czech media - Česká televize, news server iDnes.cz and Deník Sport were using the two social networks to inform the public about the tournament progress. The second goal was to compare the account contents of the three media to the two Czech IIHF Organization Committee channels and find out about the mistakes the media made while posting on social networks. The shovelware phenomenon is analysed extensively as one of the most used negative elements.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectmistrovství světacs_CZ
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.subjectIIHFcs_CZ
dc.subjectČT sportcs_CZ
dc.subjectiDnes.czcs_CZ
dc.subjectDeník Sportcs_CZ
dc.subjectSocial networksen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectworld championshipen_US
dc.subjectice hockeyen_US
dc.subjectIIHFen_US
dc.subjectČT sporten_US
dc.subjectiDnes.czen_US
dc.subjectDeník Sporten_US
dc.titleRůst významu mediálního využití sociálních sítí na příkladu Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-15
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166585
dc.title.translatedThe growth in importance of the media social networking on the example of the 2015 IIHG Ice Hockey World Championshipen_US
dc.contributor.refereeJirků, Jan
dc.identifier.aleph002092960
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje mediálnímu využití sociálních sítí Facebook a Twitter při celosvětové vrcholné sportovní akci. Teoretická část se zabývá rodinou nových médií, dále Facebookem a Twitterrem, jejich historií a funkčními principy. Kromě závěrečné metodologické části ještě představuje Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 jakožto předmět zpravodajských příspěvků na obou sociálních sítích. Metodou výzkumu je obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem tři česká média - Česká televize, zpravodajský portál iDnes.cz a Deník Sport - používala Facebook a Twitter k informování veřejnosti o průběhu turnaje. Druhým cílem je v porovnání s kanály Organizačního výboru IIHF zjistit, jakých chyb se média na sociálních sítích dopouštějí. Intenzivně se přitom práce věnuje jevu shovelware, který je v podání médií v prostředí sociálních sítí vnímaný jako negativní.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis discusses the media utilisation of social networks such as Facebook and Twitter during a top worldwide sporting event. The theoretical part deals with the new media family, then with Facebook and Twitter, their history and operating principles. Besides the methodology, it also presents the 2015 IIHF World Championship, being the main subject of the social media networking. The content analysis of the social newtorks posts had been chosen as the research method for this thesis. The objective is finding out how these three chosen Czech media - Česká televize, news server iDnes.cz and Deník Sport were using the two social networks to inform the public about the tournament progress. The second goal was to compare the account contents of the three media to the two Czech IIHF Organization Committee channels and find out about the mistakes the media made while posting on social networks. The shovelware phenomenon is analysed extensively as one of the most used negative elements.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020929600106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV