Show simple item record

Dragons Lair: Game-play as determined by the age groups of the players and their relationship to their game characters
dc.creatorValentová, Hana
dc.date.accessioned2017-03-30T17:26:13Z
dc.date.available2017-03-30T17:26:13Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7799
dc.description.abstractZákladním úkolem této práce je výzkum hry Dračí doupě. Jedná se o dosud jedinou hru, která v České republice zastupuje světově velmi rozšířenou skupinu her, jejichž ústřední myšlenkou je simulace reálného života a světa prostřednictvím kolektivně sdílených představ. Již volbou tohoto tématu jsem se setkala se základním úskalím - není totiž možné věnovat se výzkumu hry a tématům, která se v souvislosti s tím objevují, když čtenář nemá ani zdání o existenci této hry. Záměr uskutečnit výzkum hry Dračí doupě je tedy spojen ze záměrem informovat čtenáře, podělit se s ním o znalost hry a zkoumaného prostředí Neni příliš snadným úkolem popsat, jak se hráči společně podílejí na konstrukcích fiktivního světa, který neni nijak zachycen v realitě, po dobu hry předstírají život v tomto světě skrze své herní postavy a pro realističnost simulace využívají systémů pravděpodobnosti a vlivu náhody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractZákladním úkolem této práce je výzkum hry Dračí doupě. Jedná se o dosud jedinou hru, která v České republice zastupuje světově velmi rozšířenou skupinu her, jejichž ústřední myšlenkou je simulace reálného života a světa prostřednictvím kolektivně sdílených představ. Již volbou tohoto tématu jsem se setkala se základním úskalím - není totiž možné věnovat se výzkumu hry a tématům, která se v souvislosti s tím objevují, když čtenář nemá ani zdání o existenci této hry. Záměr uskutečnit výzkum hry Dračí doupě je tedy spojen ze záměrem informovat čtenáře, podělit se s ním o znalost hry a zkoumaného prostředí Neni příliš snadným úkolem popsat, jak se hráči společně podílejí na konstrukcích fiktivního světa, který neni nijak zachycen v realitě, po dobu hry předstírají život v tomto světě skrze své herní postavy a pro realističnost simulace využívají systémů pravděpodobnosti a vlivu náhody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDračí doupě - vývoj hry podle věkových identifikací hráčůcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-05
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId148935
dc.title.translatedDragons Lair: Game-play as determined by the age groups of the players and their relationship to their game charactersen_US
dc.identifier.aleph002022384
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csZákladním úkolem této práce je výzkum hry Dračí doupě. Jedná se o dosud jedinou hru, která v České republice zastupuje světově velmi rozšířenou skupinu her, jejichž ústřední myšlenkou je simulace reálného života a světa prostřednictvím kolektivně sdílených představ. Již volbou tohoto tématu jsem se setkala se základním úskalím - není totiž možné věnovat se výzkumu hry a tématům, která se v souvislosti s tím objevují, když čtenář nemá ani zdání o existenci této hry. Záměr uskutečnit výzkum hry Dračí doupě je tedy spojen ze záměrem informovat čtenáře, podělit se s ním o znalost hry a zkoumaného prostředí Neni příliš snadným úkolem popsat, jak se hráči společně podílejí na konstrukcích fiktivního světa, který neni nijak zachycen v realitě, po dobu hry předstírají život v tomto světě skrze své herní postavy a pro realističnost simulace využívají systémů pravděpodobnosti a vlivu náhody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enZákladním úkolem této práce je výzkum hry Dračí doupě. Jedná se o dosud jedinou hru, která v České republice zastupuje světově velmi rozšířenou skupinu her, jejichž ústřední myšlenkou je simulace reálného života a světa prostřednictvím kolektivně sdílených představ. Již volbou tohoto tématu jsem se setkala se základním úskalím - není totiž možné věnovat se výzkumu hry a tématům, která se v souvislosti s tím objevují, když čtenář nemá ani zdání o existenci této hry. Záměr uskutečnit výzkum hry Dračí doupě je tedy spojen ze záměrem informovat čtenáře, podělit se s ním o znalost hry a zkoumaného prostředí Neni příliš snadným úkolem popsat, jak se hráči společně podílejí na konstrukcích fiktivního světa, který neni nijak zachycen v realitě, po dobu hry předstírají život v tomto světě skrze své herní postavy a pro realističnost simulace využívají systémů pravděpodobnosti a vlivu náhody. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV