Show simple item record

Comparison of proposals for sponsors in football clubs
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorHák, Tomáš
dc.date.accessioned2017-06-01T10:14:55Z
dc.date.available2017-06-01T10:14:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77892
dc.description.abstractNázev: Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat a vyhodnotit nabídkové listy u vybraných 8 fotbalových klubů. Důraz je kladen na zjištění nových trendů, které se objevují v nabídkových listech, které se odlišují od předchozích podob nabídkových listů, jak prezentuje starší literatura. Metody: Za stěžejní metodu aplikovanou v diplomové práci se považuje obsahová analýza. Doplňkově byla využita také analýza dokumentů a literární rešerše. Výsledky: Podle dostupných výsledků je patrné, že nejkvalitněji zpracovaný nabídkový list má fotbalový klub AC Sparta Praha. Nabízí na české poměry nadstandartní protislužby za sponzoring. Ostatní kluby nabídkový list mají mnohem méně propracovaný, ale rozdíly mezi nimi jsou minimální. Diplomová práce poukazuje na rostoucí trend v oblasti nových služeb pro partnery fotbalových klubů oproti monografii Čáslavové (2009). Bylo zjištěno, že v jednotlivých nabídkových listech se objevuje dalších 38 nových oblastí vztahující se k historii, umístění a úspěchům konkrétního fotbalového klubu. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, reklama, nabídkové listy, fotbalcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Comparison of proposals for sponsors in football clubs Objectives: The main objective of this diploma thesis is to compare and evaluate the list of advertisement options at 8 selected football clubs. Emphasis is placed on finding new trends that appear in tender leaves that are different from previous forms of list of advertisement options, as presented earlier literature. Methods: As a crucial method applied in this diploma thesis is considered content analysis. Additionally it was used as an analysis of documents and literature review. Results: According to available results show that the highest quality of tender leaf has a football club AC Sparta Praha. It offers on the Czech situation deluxe return for sponsorship. Other clubs bid sheet are much less sophisticated, but the differences between them are minimal. Diploma thesis shows the growing trend of new services partner of football clubs compared Čáslavová monograph (2009). It was found that the individual invitations to sheets appears additional 38 new areas related to the history, location and success of a particular football club. Keywords: sport marketing, sponsorship, advertising, list of advertisement options, footballen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing sportucs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectnabídkové listycs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectlist of advertisement optionsen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.titleKomparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId152201
dc.title.translatedComparison of proposals for sponsors in football clubsen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
dc.identifier.aleph002056485
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat a vyhodnotit nabídkové listy u vybraných 8 fotbalových klubů. Důraz je kladen na zjištění nových trendů, které se objevují v nabídkových listech, které se odlišují od předchozích podob nabídkových listů, jak prezentuje starší literatura. Metody: Za stěžejní metodu aplikovanou v diplomové práci se považuje obsahová analýza. Doplňkově byla využita také analýza dokumentů a literární rešerše. Výsledky: Podle dostupných výsledků je patrné, že nejkvalitněji zpracovaný nabídkový list má fotbalový klub AC Sparta Praha. Nabízí na české poměry nadstandartní protislužby za sponzoring. Ostatní kluby nabídkový list mají mnohem méně propracovaný, ale rozdíly mezi nimi jsou minimální. Diplomová práce poukazuje na rostoucí trend v oblasti nových služeb pro partnery fotbalových klubů oproti monografii Čáslavové (2009). Bylo zjištěno, že v jednotlivých nabídkových listech se objevuje dalších 38 nových oblastí vztahující se k historii, umístění a úspěchům konkrétního fotbalového klubu. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, reklama, nabídkové listy, fotbalcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Comparison of proposals for sponsors in football clubs Objectives: The main objective of this diploma thesis is to compare and evaluate the list of advertisement options at 8 selected football clubs. Emphasis is placed on finding new trends that appear in tender leaves that are different from previous forms of list of advertisement options, as presented earlier literature. Methods: As a crucial method applied in this diploma thesis is considered content analysis. Additionally it was used as an analysis of documents and literature review. Results: According to available results show that the highest quality of tender leaf has a football club AC Sparta Praha. It offers on the Czech situation deluxe return for sponsorship. Other clubs bid sheet are much less sophisticated, but the differences between them are minimal. Diploma thesis shows the growing trend of new services partner of football clubs compared Čáslavová monograph (2009). It was found that the individual invitations to sheets appears additional 38 new areas related to the history, location and success of a particular football club. Keywords: sport marketing, sponsorship, advertising, list of advertisement options, footballen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV