Show simple item record

Marketing research of the customer satisfaction with the service of "Hardcore Tréninky".
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorDražďák, Pavel
dc.date.accessioned2017-06-01T10:13:17Z
dc.date.available2017-06-01T10:13:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77883
dc.description.abstractNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků se službami společnosti Hardcore Tréninky. Na základě výsledků marketingového výzkumu definovat problematické oblasti kvality jejích služeb a následně navrhnout vhodná opatření, jejichž zavedení do praxe by vedlo ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i spokojenosti zákazníků společnosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Hardcore Tréninky je v diplomové práci použito dotazníkové šetření, jakožto metoda kvantitativního výzkumu. Dotazování probíhalo převážně elektronickou formou, ale část respondentů byla také tázána osobně. Výsledky: Z výsledků marketingové výzkumu je patrné, že zákazníci společnosti Hardcore Tréninky jsou spokojeni s kvalitou jejich služeb. Charakteristické vlastnosti služeb HCT hodnotili pozitivně. Na druhé straně největší problémovou oblastí byl vyhodnocen technický stav a vybavení tělocvičny Vinohradská. Na základě marketingové výzkumu je navrženo nakoupení nového cvičebního vybavení pro toto zařízení, zrekonstruování tamních šaten, propagace nové tělocvičny Opatov a umožnění placení služeb přes internet. Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, kruhový...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of the customers satisfaction with services of the company "Hardcore Tréninky" Objectives: The main aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with the services of Hardcore Tréninky, discover their opinions and reveal potential drawbacks by using questionnaire survey. Base on the results of empirical research, define any problem areas and suggest appropriate management recommendations, which would let to increase the customers satisfaction. Methods: To determine the satisfaction of the customers of the company Hardcore Tréninky, it has been used the quantitative method, which is called questionnaire survey. Respondents were interviewed mostly by electronic questioning, but few of them were also asked personally. Results: From the results of marketing research is clear that the customers of the company Hardcore Tréninky are satisfied with the quality of its services. They positively evaluated especially characteristic features of the HCT services. On the other hand, the biggest problematic area was discovered in the technical condition of equipment and the building of the Vinohradská gym. It is suggested to enable paying by the internet, promote the new Opatov gym and buy new equipment and reconstruct the locker room in the Vinohradská...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs_CZ
dc.subjectHardcore Tréninkycs_CZ
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectHardcore Tréninkyen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky".cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163526
dc.title.translatedMarketing research of the customer satisfaction with the service of "Hardcore Tréninky".en_US
dc.contributor.refereeKotáb, Jiří
dc.identifier.aleph002056482
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti "Hardcore Tréninky" Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků se službami společnosti Hardcore Tréninky. Na základě výsledků marketingového výzkumu definovat problematické oblasti kvality jejích služeb a následně navrhnout vhodná opatření, jejichž zavedení do praxe by vedlo ke zvýšení kvality poskytovaných služeb a tím i spokojenosti zákazníků společnosti. Metody: Ke zjištění spokojenosti zákazníků společnosti Hardcore Tréninky je v diplomové práci použito dotazníkové šetření, jakožto metoda kvantitativního výzkumu. Dotazování probíhalo převážně elektronickou formou, ale část respondentů byla také tázána osobně. Výsledky: Z výsledků marketingové výzkumu je patrné, že zákazníci společnosti Hardcore Tréninky jsou spokojeni s kvalitou jejich služeb. Charakteristické vlastnosti služeb HCT hodnotili pozitivně. Na druhé straně největší problémovou oblastí byl vyhodnocen technický stav a vybavení tělocvičny Vinohradská. Na základě marketingové výzkumu je navrženo nakoupení nového cvičebního vybavení pro toto zařízení, zrekonstruování tamních šaten, propagace nové tělocvičny Opatov a umožnění placení služeb přes internet. Klíčová slova: Marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, služba, kruhový...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of the customers satisfaction with services of the company "Hardcore Tréninky" Objectives: The main aim of this diploma thesis is to analyze current level of customer satisfaction with the services of Hardcore Tréninky, discover their opinions and reveal potential drawbacks by using questionnaire survey. Base on the results of empirical research, define any problem areas and suggest appropriate management recommendations, which would let to increase the customers satisfaction. Methods: To determine the satisfaction of the customers of the company Hardcore Tréninky, it has been used the quantitative method, which is called questionnaire survey. Respondents were interviewed mostly by electronic questioning, but few of them were also asked personally. Results: From the results of marketing research is clear that the customers of the company Hardcore Tréninky are satisfied with the quality of its services. They positively evaluated especially characteristic features of the HCT services. On the other hand, the biggest problematic area was discovered in the technical condition of equipment and the building of the Vinohradská gym. It is suggested to enable paying by the internet, promote the new Opatov gym and buy new equipment and reconstruct the locker room in the Vinohradská...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV