Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013
The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77777Identifikátory
SIS: 166455
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Soukeník, Štěpán
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
politický marketing, volební kampaň, permanentní kampaň, Andrej Babiš, politické hnutí ANO 2011Klíčová slova (anglicky)
political marketing, election campaign, permanent campaign, Andrej Babiš, political movement ANO 2011Hlavním cílem této bakalářské práce "Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013" je představit čtenářům komplexní analýzu působení Andreje Babiše a politického hnutí ANO 2011 na českou společnost a identifikovat využití nástrojů politického marketingu. Práce představuje osobnost Andreje Babiše a zabývá se okolnostmi vzniku politického hnutí ANO 2011, jeho prvním výrazným volebním úspěchem ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2013 za pomoci profesionálního použití nástrojů politického marketingu a následným zahájením permanentní kampaně. Ta je hnutím využívána k ujišťování voličů o plnění slibů, k nimž se zavázalo ve volbách. Permanentní kampaň byla v průběhu roku 2014 narušena, neboť proběhly volby do Evropského parlamentu a komunální a senátní volby. Práce zmiňuje také krizovou komunikaci v případě mediálních kauz, jež působení ANO 2011 v politice provázejí. Jako vrchol permanentní kampaně hnutí ANO je označen a analyzován projev Andreje Babiše na mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny k Čapímu hnízdu, která se uskutečnila v květnu 2016. V závěru práce zahrnuje výzkumy popularity parlamentních stran a politiků, které ukazují, že ANO je dlouhodobě nejpreferovanějším parlamentním...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is to introduce the complex analysis of Andrej Babiš and the political movement ANO 2011 in Czech society and identify the tools of political marketing which they used. The thesis represents the personality of Andrej Babiš and indicates the beginning of political movement ANO 2011, its first significant electoral success in the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013. This movement professionally used instruments of political marketing and then started with the permanent campaign. It is used to assure the voters that they realize the election promises. The permanent campaign was interrupted during the year 2014 because of the elections to the European Parliament and the local and Senate elections. The thesis also mentions a crisis communication connected to the media scandals which accompany ANO 2011. As the top of the permanent campaign of political movement ANO is identified and analyzed Andrej Babiš speech during the extraordinary session of the Chamber of Deputies that was held in May 2016 because of the resort Čapí hnízdo. Finally the thesis...