Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of Film Tourism in the Czech Republic on the Example of Kroměříž
dc.contributor.advisorBezouška, Martin
dc.creatorSílešová, Adéla
dc.date.accessioned2017-06-01T09:49:24Z
dc.date.available2017-06-01T09:49:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77763
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on introduction to marketing communication of film tourism in the Czech Republic and presents the city of Kroměříž as a destination whose tourism is significantly influenced by film tourism. The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes terms as tourism, marketing communication, marketing communication mix, film tourism and also discusses current trends in film tourism. Second chapter defines film tourism in the Czech Republic and introduces two important agencies - CzechTourism and Czech Film Commisions. The crucial chapter presents the city of Kroměříž, its history, tourism and film-induced tourism. SWOT analyses is finally used to analyse marketing communication of film tourism in Kroměříž. The thesis aims to describe principal terms and to present the marketing communication of the city of Kroměříž.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCestovní ruchcs_CZ
dc.subjectfilmcs_CZ
dc.subjectfilmový turismuscs_CZ
dc.subjectKroměřížcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectFilmen_US
dc.subjectmovieen_US
dc.subjectfilm tourismen_US
dc.subjectfilm-induced tourismen_US
dc.subjectKroměřížen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.titleMarketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměřížcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166500
dc.title.translatedMarketing communication of Film Tourism in the Czech Republic on the Example of Kroměřížen_US
dc.contributor.refereeBáča, Ladislav
dc.identifier.aleph002092678
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis focuses on introduction to marketing communication of film tourism in the Czech Republic and presents the city of Kroměříž as a destination whose tourism is significantly influenced by film tourism. The thesis is divided into three main chapters. The first chapter describes terms as tourism, marketing communication, marketing communication mix, film tourism and also discusses current trends in film tourism. Second chapter defines film tourism in the Czech Republic and introduces two important agencies - CzechTourism and Czech Film Commisions. The crucial chapter presents the city of Kroměříž, its history, tourism and film-induced tourism. SWOT analyses is finally used to analyse marketing communication of film tourism in Kroměříž. The thesis aims to describe principal terms and to present the marketing communication of the city of Kroměříž.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020926780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV