Zobrazit minimální záznam

New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace elektronické hudby
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorOravec, Jozef
dc.date.accessioned2019-02-06T11:56:53Z
dc.date.available2019-02-06T11:56:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77759
dc.description.abstractBakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby. Porovnáva využívanie nových médií s tradičnými kanálmi zastúpenými bežne v marketingovom mixe komunikácie eventov elektronickej hudby, analyzuje efektivitu využitia nových médií v marketingovom mixe, skúma a porovnáva reálny a vnímaný vplyv využitia nových médií v marketingovom mixe na cieľovú skupinu. V prvej časti sa bakalárska práca venuje popisu nových médií, ich spoločenskému aspektu a ich využitiu v marketingovej komunikácii; popisu elektronickej hudby a ich eventov a spoločenskému aspektu; a ukotveniu marketingovej komunikácie a dôležitosti využitia jej nástrojov v eventoch elektronickej hudby. Následne analyzuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie a ponúka dotazníkové šetrenie zamerané na vnímanie marketingových nástrojov eventov elektronickej hudby, na základe ktorého na záver hodnotí efektivitu marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music events. Compares the use of new media with traditional channels represented widely in the marketing mix of communication of electronic music events, analyses the effectiveness of the use of new media in the marketing mix, examines and compares real and perceived impact of the use of new media in the marketing mix for the audience. The first part of the thesis focuses on the description of the new media, the social aspects and its use in marketing communication; describes electronic music events and social aspects; and anchors marketing communication and the importance of use of its instruments in electronic music events. Then analyses the various tools of marketing communication and offers a questionnaire survey focused on perceptions of marketing tools used for electronic music events on which it concludes evaluation of the effectiveness of marketing communications of electronic music events.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNové médiacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikáciacs_CZ
dc.subjectmarketing eventovcs_CZ
dc.subjectelektronická hudbacs_CZ
dc.subjectNew mediaen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmarketing of eventsen_US
dc.subjectelectronic musicen_US
dc.titleNové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudbysk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId152209
dc.title.translatedNew media as an important part of marketing communication of electronic music eventsen_US
dc.title.translatedNová média jako důležitá součást marketingové komunikace elektronické hudbycs_CZ
dc.contributor.refereeVranka, Marek
dc.identifier.aleph002092767
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csBakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby. Porovnáva využívanie nových médií s tradičnými kanálmi zastúpenými bežne v marketingovom mixe komunikácie eventov elektronickej hudby, analyzuje efektivitu využitia nových médií v marketingovom mixe, skúma a porovnáva reálny a vnímaný vplyv využitia nových médií v marketingovom mixe na cieľovú skupinu. V prvej časti sa bakalárska práca venuje popisu nových médií, ich spoločenskému aspektu a ich využitiu v marketingovej komunikácii; popisu elektronickej hudby a ich eventov a spoločenskému aspektu; a ukotveniu marketingovej komunikácie a dôležitosti využitia jej nástrojov v eventoch elektronickej hudby. Následne analyzuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie a ponúka dotazníkové šetrenie zamerané na vnímanie marketingových nástrojov eventov elektronickej hudby, na základe ktorého na záver hodnotí efektivitu marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music events. Compares the use of new media with traditional channels represented widely in the marketing mix of communication of electronic music events, analyses the effectiveness of the use of new media in the marketing mix, examines and compares real and perceived impact of the use of new media in the marketing mix for the audience. The first part of the thesis focuses on the description of the new media, the social aspects and its use in marketing communication; describes electronic music events and social aspects; and anchors marketing communication and the importance of use of its instruments in electronic music events. Then analyses the various tools of marketing communication and offers a questionnaire survey focused on perceptions of marketing tools used for electronic music events on which it concludes evaluation of the effectiveness of marketing communications of electronic music events.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeF
dc.identifier.lisID990020927670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV