Zobrazit minimální záznam

The Curriculum for the Lower Grades of Primary School
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorŠimáková, Andrea
dc.date.accessioned2017-03-30T17:15:35Z
dc.date.available2017-03-30T17:15:35Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7749
dc.description.abstractČeské školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a...cs_CZ
dc.description.abstractČeské školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleObsah vzdělávání na 1. stupni Základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21897
dc.title.translatedThe Curriculum for the Lower Grades of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001231367
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csČeské školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a...cs_CZ
uk.abstract.enČeské školství prochází počátkem 21. století významnou etapou přerodu a změn, které se dotýkají nás všech, neboť každý z nás chodil do školy a máme pocit, že problematice školství všichni rozumíme. Většina z nás má rovněž děti, které do školy právě chodí nebo budou chodit a každá změna se nás dotýká i jako rodičů. Problematika školství je také vděčný mediálním, potažmo i politickým tématem. Není proto divu, že výrazné změny, které jsem nastínila ve své diplomové práci, jsou diskutovány nejen odbornou, ale i širokou veřejností. Ve své diplomové práci jsem se snažila nastínit nej důležitější trendy a směry vývoje obsahu vzdělávání na úrovni primární školy, stejně jako nezbytné podmínky k realizaci kutikulámí reformy a celkové humanizace našeho školství. Samozřejmě jsem nemohla postihnout dopodrobna všechny změny, ke kterým dnes dochází, neboť se týkají všech oblastí našeho školství, nejenom primárního vzdělávání. Samostatnou kapitolu by představoval například nově uzákoněný systém státních maturitních zkoušek, který zavádí tzv. společnou část maturitní zkoušky (z českého jazyka, cizího jazyka a z volitelné zkoušky) a z profilové části maturitní zkoušky, stejně jako Národní soustava kvalifikací (NSK) podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání či projekt pro Uznávání výsledků neformálního a...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012313670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV