Show simple item record

Qualification of dance education instructors of children from years 3 to 6 in elementary art schools and youth centers
dc.contributor.advisorHájková, Jana
dc.creatorPňovská, Tereza
dc.date.accessioned2017-06-01T08:46:54Z
dc.date.available2017-06-01T08:46:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77478
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na kvalifikace a vzdělání pedagogů tance, pedagogů volnočasových aktivit i vychovatelů, včetně dalších pracovníků, vyučujících taneční výchovu v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže Teoretická část zpracovává teoretické i odborné poznatky o volném času, o volnočasových aktivitách, o zájmových činnostech, o dětech předškolního věku a jejich vztahu k pohybu, i o vedení taneční hodiny, o vzdělávání a dosahování kvalifikace potřebné k vedení tanečního oboru v základní umělecké škole a k vedení tanečních kroužků v domech dětí a mládeže. Praktická část potom zjišťuje, zda teoretické předpoklady k vedení taneční výchovy odpovídají praxi. Dále srovnává rozdíly mezi dvěma různými zařízeními a měří faktory spokojenosti spolu s tanečními kroužky a přípravným studiem tanečních oborů ze strany rodičů dětí i ředitele zařízení. Praktická část zkoumá požadavky ředitelů těchto zařízení, skutečné vzdělání a kvalifikaci vyučujících a spokojenost rodičů. Klíčová slova dítě, předškolní věk, tanec, pohyb, základní umělecká škola, dům dětí a mládeže, lektor, pedagog, kvalifikace, vyučující, vzdělání, podmínky, výuka, volný čas, zájmycs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis looks at the skills and education of teachers of dance, teachers of leisure activities, tutors, and additional staff, who teach dance education in elementary art schools and youth centers. In the theoretic section the thesis processes theoretical and practical ideologies regarding free time, leisure and recreational activities, children of preschool age, and their relationship to exercise. Additionally the thesis discusses the educational backgrounds and qualifications of dance instructors and looks at how they lead dance classes in both elementary art schools and youth centers. In the practical section the thesis discovers whether the theoretical assumptions of the dance education management and its application match. Moreover, it compares the differences between two different institutions and measures factors of parental and directorial satisfaction of the dance workshops. This practical secrion examines the directoral requirements for the techers' abilities, their real education and qualification, and the parents' satisfaction with the institutions. Keywords Child, preeschool age, dance, movement, elementary art school, youth center, lector, teacher, qualifications, teacher education, conditions, education, leisure, hobbiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectdítěcs_CZ
dc.subjectpředškolní věkcs_CZ
dc.subjecttaneccs_CZ
dc.subjectpohybcs_CZ
dc.subjectzákladní umělecká školacs_CZ
dc.subjectdům dětí a mládežecs_CZ
dc.subjectlektorcs_CZ
dc.subjectkvalifikacecs_CZ
dc.subjectvyučujícícs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.subjectvzdělánícs_CZ
dc.subjectpodmínkycs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectchilden_US
dc.subjectpreschool ageen_US
dc.subjectdanceen_US
dc.subjectmovementen_US
dc.subjectelementary art schoolen_US
dc.subjectyouth centeren_US
dc.subjectlectoren_US
dc.subjectqualificationen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectmethodicsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectconditionsen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.titleKvalifikace lektorů taneční výchovy dětí 3 až 6letých v základních uměleckých školách a domech dětí a mládežecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-17
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId160647
dc.title.translatedQualification of dance education instructors of children from years 3 to 6 in elementary art schools and youth centersen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Irena
dc.identifier.aleph002088501
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na kvalifikace a vzdělání pedagogů tance, pedagogů volnočasových aktivit i vychovatelů, včetně dalších pracovníků, vyučujících taneční výchovu v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže Teoretická část zpracovává teoretické i odborné poznatky o volném času, o volnočasových aktivitách, o zájmových činnostech, o dětech předškolního věku a jejich vztahu k pohybu, i o vedení taneční hodiny, o vzdělávání a dosahování kvalifikace potřebné k vedení tanečního oboru v základní umělecké škole a k vedení tanečních kroužků v domech dětí a mládeže. Praktická část potom zjišťuje, zda teoretické předpoklady k vedení taneční výchovy odpovídají praxi. Dále srovnává rozdíly mezi dvěma různými zařízeními a měří faktory spokojenosti spolu s tanečními kroužky a přípravným studiem tanečních oborů ze strany rodičů dětí i ředitele zařízení. Praktická část zkoumá požadavky ředitelů těchto zařízení, skutečné vzdělání a kvalifikaci vyučujících a spokojenost rodičů. Klíčová slova dítě, předškolní věk, tanec, pohyb, základní umělecká škola, dům dětí a mládeže, lektor, pedagog, kvalifikace, vyučující, vzdělání, podmínky, výuka, volný čas, zájmycs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis looks at the skills and education of teachers of dance, teachers of leisure activities, tutors, and additional staff, who teach dance education in elementary art schools and youth centers. In the theoretic section the thesis processes theoretical and practical ideologies regarding free time, leisure and recreational activities, children of preschool age, and their relationship to exercise. Additionally the thesis discusses the educational backgrounds and qualifications of dance instructors and looks at how they lead dance classes in both elementary art schools and youth centers. In the practical section the thesis discovers whether the theoretical assumptions of the dance education management and its application match. Moreover, it compares the differences between two different institutions and measures factors of parental and directorial satisfaction of the dance workshops. This practical secrion examines the directoral requirements for the techers' abilities, their real education and qualification, and the parents' satisfaction with the institutions. Keywords Child, preeschool age, dance, movement, elementary art school, youth center, lector, teacher, qualifications, teacher education, conditions, education, leisure, hobbiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV