Show simple item record

Communication of FC Dukla Prague in 2011-2014
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorPštross, Pavel
dc.date.accessioned2017-06-01T07:50:03Z
dc.date.available2017-06-01T07:50:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77210
dc.description.abstractPráce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na teorii sportovního marketingu, konkrétně je struktura odvozena od položek v marketingovém mixu (produkt, cena, místo, propagace). Vedle představení kubu skrze historii a filozofii obsahuje teoretická část i rozbor psychologických aspektů reklamy a sportu za účelem relevantního výkladu výsledků analýzy. Praktická část je vypracována deskriptivní metodou; výčtem všech využívaných komunikačních kanálů, popisem aktivit v jednotlivých médiích, rozborem formálních aspektů sdělení a zhodnocením funkčnosti webu. Zdrojem byly webové stránky klubu, výroční zprávy a profily klubu na sociálních sítích. Analýza mj. ukázala, že FK Dukla Praha se staví ke komunikaci s fanoušky proaktivně, jako kanál využívá primárně sociální sítě a jazyk uzpůsobuje cílové skupině. Kladné hodnocení získala i kontinuální práce s Fanklubem. Progresivní přístup však nesplňuje podoba webových stránek a současně byla zaznamenána i absentující finanční podpora na sociálních sítích. Jednotlivé výtky se promítly do doporučení v závěrečné části práce. Výsledky analýzy potvrdily, že s ohledem na finanční možnosti klubu byla...cs_CZ
dc.description.abstractThe paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the data collection for evaluation (2014). The analysis is based on the theory of sports marketing, the structure specifically is derived from items in the marketing mix (product, price, place, promotion). Besides introducing the club through the history and philosophy, the theoretical part of an analysis consists of the psychological aspects of advertising and sport. The purpose of it is relevancy of the interpretation. The practical part is based on descriptive method; a list of all used communication channels, description of the activities of individual media, analysis of the formal aspects of communication and evaluation of the functionality of the site. The sources were the club's website, annual reports and club profiles on social networks. Analysis, among others, showed that FK Dukla Praha proactively communicates with its fans, the primarily channel being social networks, and adapts the language to that of the target group. Continual work with the fan club received positive ratings as well. Progressive approach, however, is not present in the appearance of web pages. There was...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectDuklacs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectfanklubcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectDuklaen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectfan cluben_US
dc.titleKomunikační aktivity sportovního klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151950
dc.title.translatedCommunication of FC Dukla Prague in 2011-2014en_US
dc.contributor.refereeŠesták, Zdeněk
dc.identifier.aleph002092673
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na teorii sportovního marketingu, konkrétně je struktura odvozena od položek v marketingovém mixu (produkt, cena, místo, propagace). Vedle představení kubu skrze historii a filozofii obsahuje teoretická část i rozbor psychologických aspektů reklamy a sportu za účelem relevantního výkladu výsledků analýzy. Praktická část je vypracována deskriptivní metodou; výčtem všech využívaných komunikačních kanálů, popisem aktivit v jednotlivých médiích, rozborem formálních aspektů sdělení a zhodnocením funkčnosti webu. Zdrojem byly webové stránky klubu, výroční zprávy a profily klubu na sociálních sítích. Analýza mj. ukázala, že FK Dukla Praha se staví ke komunikaci s fanoušky proaktivně, jako kanál využívá primárně sociální sítě a jazyk uzpůsobuje cílové skupině. Kladné hodnocení získala i kontinuální práce s Fanklubem. Progresivní přístup však nesplňuje podoba webových stránek a současně byla zaznamenána i absentující finanční podpora na sociálních sítích. Jednotlivé výtky se promítly do doporučení v závěrečné části práce. Výsledky analýzy potvrdily, že s ohledem na finanční možnosti klubu byla...cs_CZ
uk.abstract.enThe paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the data collection for evaluation (2014). The analysis is based on the theory of sports marketing, the structure specifically is derived from items in the marketing mix (product, price, place, promotion). Besides introducing the club through the history and philosophy, the theoretical part of an analysis consists of the psychological aspects of advertising and sport. The purpose of it is relevancy of the interpretation. The practical part is based on descriptive method; a list of all used communication channels, description of the activities of individual media, analysis of the formal aspects of communication and evaluation of the functionality of the site. The sources were the club's website, annual reports and club profiles on social networks. Analysis, among others, showed that FK Dukla Praha proactively communicates with its fans, the primarily channel being social networks, and adapts the language to that of the target group. Continual work with the fan club received positive ratings as well. Progressive approach, however, is not present in the appearance of web pages. There was...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020926730106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV