Show simple item record

Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorCoufalová, Dominika
dc.date.accessioned2017-06-01T07:47:01Z
dc.date.available2017-06-01T07:47:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77194
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které jsou doplněny o specifika v mediálním prostředí, konkrétněji v oblasti tištěných médií. Dále je zde shrnuta historie tisku 20. století na území České republiky s důrazem na okolnosti vzniku sledovaného deníku. Práce se také zabývá aktuálním stavem českého mediálního trhu, představuje jeho momentální subjekty a stručně zmiňuje vývoj nákladů a čtenosti denního tisku. Další kapitola popisuje vývoj deníku po stránce historické a technické a přibližuje denní samostatné přílohy, které spolu s deníkem vychází. V praktické části následuje pohled na deník a stručné představení toho, jak funguje marketingové oddělení a jaká je strategie a marketingový mix deníku. Největší pozornost je ale věnována rozebírání jednotlivých oblastí komunikačního mixu, které byly vymezeny a specifikovány teoretickou částí. V praktické části jsou poté představeny a analyzovány konkrétní největší aktivity, které deník ve sledovaném období využíval. Poslední kapitola práce tyto aktivity hodnotí a vyvozuje z nich závěry v rámci úspěšnosti. Také propojuje celkové fungování deníku a aktivity, které byly voleny na jeho...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and marketing communication which are completed by specifics in media environment, specifically in the print media. Furthermore, there is summarized the print history of the 20th century in the area of the Czech Republic with emphasis on circumstances of the origin of the focused newspaper as well. The thesis also deals with the current condition of the Czech media market, it presents its current subjects and briefly mentions the development of the print run and readership of national newspapers. Another chapter describes the evolution of the newspaper from the historical and the technical point of view and supplements that comes along with the newspaper. The practical part gives a brief description of how the marketing department works, what is the strategy and newspapers' marketing mix. Much of attention is devoted to analysis of the individual areas of newspapers' communication mix, which were defined in theoretical part. The specific activities that were used by the daily in the watched period are also presented and analysed in the practical part. The last chapter...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMladá fronta DNEScs_CZ
dc.subjectMAFRAcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectnovinycs_CZ
dc.subjectvydavatelstvícs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectmediální trhcs_CZ
dc.subjectMladá fronta DNESen_US
dc.subjectMAFRAen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectnewspapersen_US
dc.subjectpublishing houseen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectmedia marketen_US
dc.titleMarketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166461
dc.title.translatedMarketing communication of MF DNES from 2010 to 2015en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph002092761
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které jsou doplněny o specifika v mediálním prostředí, konkrétněji v oblasti tištěných médií. Dále je zde shrnuta historie tisku 20. století na území České republiky s důrazem na okolnosti vzniku sledovaného deníku. Práce se také zabývá aktuálním stavem českého mediálního trhu, představuje jeho momentální subjekty a stručně zmiňuje vývoj nákladů a čtenosti denního tisku. Další kapitola popisuje vývoj deníku po stránce historické a technické a přibližuje denní samostatné přílohy, které spolu s deníkem vychází. V praktické části následuje pohled na deník a stručné představení toho, jak funguje marketingové oddělení a jaká je strategie a marketingový mix deníku. Největší pozornost je ale věnována rozebírání jednotlivých oblastí komunikačního mixu, které byly vymezeny a specifikovány teoretickou částí. V praktické části jsou poté představeny a analyzovány konkrétní největší aktivity, které deník ve sledovaném období využíval. Poslední kapitola práce tyto aktivity hodnotí a vyvozuje z nich závěry v rámci úspěšnosti. Také propojuje celkové fungování deníku a aktivity, které byly voleny na jeho...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and marketing communication which are completed by specifics in media environment, specifically in the print media. Furthermore, there is summarized the print history of the 20th century in the area of the Czech Republic with emphasis on circumstances of the origin of the focused newspaper as well. The thesis also deals with the current condition of the Czech media market, it presents its current subjects and briefly mentions the development of the print run and readership of national newspapers. Another chapter describes the evolution of the newspaper from the historical and the technical point of view and supplements that comes along with the newspaper. The practical part gives a brief description of how the marketing department works, what is the strategy and newspapers' marketing mix. Much of attention is devoted to analysis of the individual areas of newspapers' communication mix, which were defined in theoretical part. The specific activities that were used by the daily in the watched period are also presented and analysed in the practical part. The last chapter...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020927610106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV