Zobrazit minimální záznam

The history of communication of Skoda Plzeň 1918-1945
dc.contributor.advisorZábrodská, Kristina
dc.creatorDrechslerová, Terezie
dc.date.accessioned2017-06-01T07:41:24Z
dc.date.available2017-06-01T07:41:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77164
dc.description.abstractPráce popisuje komunikaci značky Škoda Plzeň v letech 1918- 1945. V tomto období byla Škoda Plzeň největším průmyslovým podnikem v Československu a její produkty se vyrovnaly i mezinárodní konkurenci. Práce zachycuje historii podniku od jeho založení Emilem Škodou v roce 1869 až do roku 1945. Bakalářská práce také zmiňuje největší osobnosti podniku - zakladatele Emila Škodu a Karla Loevensteina, jakožto průkopníka moderního vedení a propagace podniku. Dále práce sleduje kontext Škody Plzeň ve společenské situaci od konce první světové války až do začátku světové války druhé. Největší prostor je věnován části, která zachycuje komunikaci, propagaci a marketingovou strategii podniku a to hlavně v období první republiky, jelikož toto období bylo, nejen z hlediska rozvoje propagace, obdobím nejpřínosnější. Komunikace za první republiky dosahovala kvalit velkých mezinárodních podniků a to hlavně díky národohospodářské situaci ČSR. Tato část komplexně zachycuje hodnoty a postupy podniku při jeho propagaci a zaměřuje se na fungování oddělení Tisku, informací apropagace pod vedením Josefa Svátka. Závěrem a výstupem práce je celkové vyhodnocení a shrnutí komunikace Škody v uvedeném období.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis describes the communication of the Škoda Plzeň brand between 1918 and 1945. During this period, Škoda was the largest industrial enterprise in Czechoslovakia and its products were equal to those offered by foreign competitors. The thesis covers the company's history from its foundation by Emil Škoda in 1869 up till 1945. This Bachelor's thesis also mentions the biggest personalities of the firm: Emil Škoda and Karel Loevenstein, the pioneer of modern management and promotional methods at the company. Furthermore, the thesis follows the Škoda company in the context of the society from the end of the First World War up till the beginning of World War II. The largest part of the thesis is a section that covers the company's communication, promotion and marketing strategies, especially during the first Czechoslovak Republic, because this period was - in terms not only of the progress of promotion - the most fruitful period for the company. This section comprehensively covers the company's values and policies with regard to promotion and focuses on describing the operations of the Press, Information and Promotion Department under the leadership of Josef Svátek and the key tasks of this department. The conclusion and result of the thesis is an overall evaluation and summary of Škoda's...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectŠkoda Plzeňcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjecthistoriecs_CZ
dc.subjectEmil Škodacs_CZ
dc.subjectKarel Loevensteincs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectŠkoda Plzeňen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectEmil Škodaen_US
dc.subjectKarel Loevensteinen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.titleHistorie komunikace Škody Plzeň 1918-1945cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166468
dc.title.translatedThe history of communication of Skoda Plzeň 1918-1945en_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
dc.identifier.aleph002092759
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce popisuje komunikaci značky Škoda Plzeň v letech 1918- 1945. V tomto období byla Škoda Plzeň největším průmyslovým podnikem v Československu a její produkty se vyrovnaly i mezinárodní konkurenci. Práce zachycuje historii podniku od jeho založení Emilem Škodou v roce 1869 až do roku 1945. Bakalářská práce také zmiňuje největší osobnosti podniku - zakladatele Emila Škodu a Karla Loevensteina, jakožto průkopníka moderního vedení a propagace podniku. Dále práce sleduje kontext Škody Plzeň ve společenské situaci od konce první světové války až do začátku světové války druhé. Největší prostor je věnován části, která zachycuje komunikaci, propagaci a marketingovou strategii podniku a to hlavně v období první republiky, jelikož toto období bylo, nejen z hlediska rozvoje propagace, obdobím nejpřínosnější. Komunikace za první republiky dosahovala kvalit velkých mezinárodních podniků a to hlavně díky národohospodářské situaci ČSR. Tato část komplexně zachycuje hodnoty a postupy podniku při jeho propagaci a zaměřuje se na fungování oddělení Tisku, informací apropagace pod vedením Josefa Svátka. Závěrem a výstupem práce je celkové vyhodnocení a shrnutí komunikace Škody v uvedeném období.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis describes the communication of the Škoda Plzeň brand between 1918 and 1945. During this period, Škoda was the largest industrial enterprise in Czechoslovakia and its products were equal to those offered by foreign competitors. The thesis covers the company's history from its foundation by Emil Škoda in 1869 up till 1945. This Bachelor's thesis also mentions the biggest personalities of the firm: Emil Škoda and Karel Loevenstein, the pioneer of modern management and promotional methods at the company. Furthermore, the thesis follows the Škoda company in the context of the society from the end of the First World War up till the beginning of World War II. The largest part of the thesis is a section that covers the company's communication, promotion and marketing strategies, especially during the first Czechoslovak Republic, because this period was - in terms not only of the progress of promotion - the most fruitful period for the company. This section comprehensively covers the company's values and policies with regard to promotion and focuses on describing the operations of the Press, Information and Promotion Department under the leadership of Josef Svátek and the key tasks of this department. The conclusion and result of the thesis is an overall evaluation and summary of Škoda's...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020927590106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV