Zobrazit minimální záznam

Chemical elements in teaching chemistry at elementary school and lower secondary school
dc.contributor.advisorTeplý, Pavel
dc.creatorDobřemyslová, Mária
dc.date.accessioned2017-06-01T07:35:31Z
dc.date.available2017-06-01T07:35:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77139
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na zdůraznění výuky praktického využití chemických prvků na základních školách a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Teoretická část práce obsahuje rešerši dokumentů upravujících obsah vzdělávání na uvedených typech škol. Navazuje rešerše učebnic a dalších vzdělávacích materiálů, které jsou určeny pro zmiňovanou věkovou kategorii a zabývají se využitím chemických prvků. V závěru teoretické části je charakterizována didaktická hra, jako jedna z aktivizujících metod použitelných ve výuce. V praktické části je navržena didaktická hra, jejímž principem je přiřazování názvů chemických prvků k reálným předmětům, ve kterých se tyto prvky nebo jejich sloučeniny vyskytují. Příloha práce obsahuje podklady k této hře. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is emphasising the practical use of chemical elements at elementary schools and at corresponding grades of lower secondary schools. The theoretical part of the thesis focus on documents regulating the content of education at mentioned school types. Further on, the thesis discuss textbooks and further educational materials designed for the mentioned age group that deal with the use of chemical elements. At the end of the theoretical part there is described a didactic game as one of activation methods usable in teaching. Practical part outline a design of a didactic game. The rules of the game are based on matching names of chemical elements with real objects containing these elements or their compounds. The attachment includes all the materials needed for playing this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectChemické prvkycs_CZ
dc.subjectdidaktická hracs_CZ
dc.subjectpraktické využitícs_CZ
dc.subjecthands-oncs_CZ
dc.subjectChemical elementsen_US
dc.subjectdidactic gameen_US
dc.subjectpractical useen_US
dc.subjecthands-onen_US
dc.titleChemické prvky ve výuce chemie na ZŠ a víceletých gymnáziíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-21
dc.description.departmentDepartment of teaching and Didactics of Chemistryen_US
dc.description.departmentKatedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId172287
dc.title.translatedChemical elements in teaching chemistry at elementary school and lower secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeŠmejkal, Petr
dc.identifier.aleph002105201
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineChemie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineChemistry Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programChemiecs_CZ
thesis.degree.programChemistryen_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csChemie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enChemistry Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csChemiecs_CZ
uk.degree-program.enChemistryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na zdůraznění výuky praktického využití chemických prvků na základních školách a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Teoretická část práce obsahuje rešerši dokumentů upravujících obsah vzdělávání na uvedených typech škol. Navazuje rešerše učebnic a dalších vzdělávacích materiálů, které jsou určeny pro zmiňovanou věkovou kategorii a zabývají se využitím chemických prvků. V závěru teoretické části je charakterizována didaktická hra, jako jedna z aktivizujících metod použitelných ve výuce. V praktické části je navržena didaktická hra, jejímž principem je přiřazování názvů chemických prvků k reálným předmětům, ve kterých se tyto prvky nebo jejich sloučeniny vyskytují. Příloha práce obsahuje podklady k této hře. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is emphasising the practical use of chemical elements at elementary schools and at corresponding grades of lower secondary schools. The theoretical part of the thesis focus on documents regulating the content of education at mentioned school types. Further on, the thesis discuss textbooks and further educational materials designed for the mentioned age group that deal with the use of chemical elements. At the end of the theoretical part there is described a didactic game as one of activation methods usable in teaching. Practical part outline a design of a didactic game. The rules of the game are based on matching names of chemical elements with real objects containing these elements or their compounds. The attachment includes all the materials needed for playing this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra učitelství a didaktiky chemiecs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV