Show simple item record

Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec
Typologie návštěvníků házenkářskeho klubu HC SPORTA Hlohovec
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠpániková, Lucia
dc.date.accessioned2017-06-01T07:25:11Z
dc.date.available2017-06-01T07:25:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/77088
dc.description.abstractNázev: Typologie návštěvníků házenkářského klubu HC SPORTA Hlohovec. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii návštěvníků házenkářských zápasů klubu HC SPORTA Hlohovec. Metody: Data pro tvorbu typologie byla získána prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Základním souborem bylo 484 návštěvníků třech různých zápasů extraligy mužů. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k-means. Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze čtyř navržených segmentů. Klíčová slova: házená, sportovní divák, typologie, segmentace, k-meanscs_CZ
dc.description.abstractTopic: Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec. Object: The main aim of this thesis has been to design the typology of visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec handball club. Methodology: The data have been collected by means of quantitative marketing research. The basic set was represented by 484 attendants at three different matches men's first league. In the synthetic part of thesis the typology has been devised via by methods of k-means. Results: The results of questionary research are presented through graphs in the analytical section. The synthetic section of the thesis is devoted to the description of the character of each of the four suggested segments. Key words: handball, sports viewer, typology, segmentation, k-means.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecthádzanács_CZ
dc.subjectšportový divákcs_CZ
dc.subjecttypológiacs_CZ
dc.subjectsegmentáciacs_CZ
dc.subjectk-meanscs_CZ
dc.subjecthandball,sports viewer,typology,segmentation,k-meansen_US
dc.titleTypológia návštevníkov hádzanárskeho klubu HC SPORTA Hlohovecsk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId149138
dc.title.translatedTypology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovecen_US
dc.title.translatedTypologie návštěvníků házenkářskeho klubu HC SPORTA Hlohoveccs_CZ
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002104338
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Typologie návštěvníků házenkářského klubu HC SPORTA Hlohovec. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii návštěvníků házenkářských zápasů klubu HC SPORTA Hlohovec. Metody: Data pro tvorbu typologie byla získána prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Základním souborem bylo 484 návštěvníků třech různých zápasů extraligy mužů. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k-means. Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze čtyř navržených segmentů. Klíčová slova: házená, sportovní divák, typologie, segmentace, k-meanscs_CZ
uk.abstract.enTopic: Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec. Object: The main aim of this thesis has been to design the typology of visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec handball club. Methodology: The data have been collected by means of quantitative marketing research. The basic set was represented by 484 attendants at three different matches men's first league. In the synthetic part of thesis the typology has been devised via by methods of k-means. Results: The results of questionary research are presented through graphs in the analytical section. The synthetic section of the thesis is devoted to the description of the character of each of the four suggested segments. Key words: handball, sports viewer, typology, segmentation, k-means.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021043380106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV