Show simple item record

Marketing mix DHK Baník Most and proposals for its improvement
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorRyšánková, Helena
dc.date.accessioned2017-06-01T07:06:33Z
dc.date.available2017-06-01T07:06:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76991
dc.description.abstractMARKETINGOVÝ MIX DHK BANÍK MOST A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu házenkářského klubu DHK Baník Most. Cíl práce: Zjistit pomocí výzkumných metod účinnost jednotlivých marketingových nástrojů. Zpracovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu klubu, které mají přispět k přilákání nových fanoušků a zvýšit spokojenost těch stávajících. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito pozorování, neformálního interview a dotazníkového šetření. Výsledky: Na základě získaných dat a informací byly odhaleny nedostatky v koncepci jednotlivých marketingových nástrojů. Jednalo se především o upravení doprovodného programu v průběhu utkání a fungování halového bufetu. Dále pak byly navrženy korekce v oblasti výhod plynoucích ze zakoupení sezonní permanentky. Doporučení se také týkaly propagace klubu, byly vzpomenuty typy propagace, kterých by klub mohl více využívat. Všechny návrhy, jak tyto nedostatky odstranit, byly prezentovány vedení klubu pro budoucí realizaci. Klíčová slova: marketingové nástroje, marketingový výzkum, dotazník, interview, házenács_CZ
dc.description.abstractMARKETING MIX OF DHK BANÍK MOST AND PROPOSALS FOR ITS IMPROVEMENT This Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix of handball club DHK Baník Most. Aim of the thesis: Use of research methods in order to determine efficiency of particular marketing tools. Present proposals and recommendations for improvement of marketing mix of the club, which should help attract new fans and to satisfy the already involved. Methods: It was used observation, informal interview and questionnare survey for collecting data. Results: There have been found some flaws in conception of marketing tools based on the data collected. The most urgent changes were identified in the area of accompanying program during the game and the fast food services. There have also been some suggested changes in seasons ticket management in terms of profit. Other recommendation also dealt with improved promotion of the club, which should be more used in the future. Proposals and suggestions identified have been presented to the club management for potential realisation. Key words: marketing tools, marketing research, questionnare, interview, handballen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectquestionarreen_US
dc.titleMarketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-13
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163093
dc.title.translatedMarketing mix DHK Baník Most and proposals for its improvementen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
dc.identifier.aleph002087877
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMARKETINGOVÝ MIX DHK BANÍK MOST A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu házenkářského klubu DHK Baník Most. Cíl práce: Zjistit pomocí výzkumných metod účinnost jednotlivých marketingových nástrojů. Zpracovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu klubu, které mají přispět k přilákání nových fanoušků a zvýšit spokojenost těch stávajících. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito pozorování, neformálního interview a dotazníkového šetření. Výsledky: Na základě získaných dat a informací byly odhaleny nedostatky v koncepci jednotlivých marketingových nástrojů. Jednalo se především o upravení doprovodného programu v průběhu utkání a fungování halového bufetu. Dále pak byly navrženy korekce v oblasti výhod plynoucích ze zakoupení sezonní permanentky. Doporučení se také týkaly propagace klubu, byly vzpomenuty typy propagace, kterých by klub mohl více využívat. Všechny návrhy, jak tyto nedostatky odstranit, byly prezentovány vedení klubu pro budoucí realizaci. Klíčová slova: marketingové nástroje, marketingový výzkum, dotazník, interview, házenács_CZ
uk.abstract.enMARKETING MIX OF DHK BANÍK MOST AND PROPOSALS FOR ITS IMPROVEMENT This Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix of handball club DHK Baník Most. Aim of the thesis: Use of research methods in order to determine efficiency of particular marketing tools. Present proposals and recommendations for improvement of marketing mix of the club, which should help attract new fans and to satisfy the already involved. Methods: It was used observation, informal interview and questionnare survey for collecting data. Results: There have been found some flaws in conception of marketing tools based on the data collected. The most urgent changes were identified in the area of accompanying program during the game and the fast food services. There have also been some suggested changes in seasons ticket management in terms of profit. Other recommendation also dealt with improved promotion of the club, which should be more used in the future. Proposals and suggestions identified have been presented to the club management for potential realisation. Key words: marketing tools, marketing research, questionnare, interview, handballen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020878770106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV