Show simple item record

Special education and teaching of pupils with autism in France
Speciální pedagogika a vzdělávání žáků s autismem ve Francii
dc.contributor.advisorKlinka, Tomáš
dc.creatorKolibíková, Eva
dc.date.accessioned2017-06-01T06:46:26Z
dc.date.available2017-06-01T06:46:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76886
dc.description.abstractCílem této práce je popsat vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dále poskytnout informace o vzdělávání a komunikaci s žáky s poruchou autistického spektra ve Francii. V práci vycházíme ze samotného pojetí speciální pedagogiky a jeho současného naplňování v evropských zemích, zejména ve Francii. Zabýváme se jak legislativou, tak i nejnovějšími trendy. Poukazujeme na nutnost spolupráce mezi učiteli, rodiči a dalšími specialisty. Ta je ve speciální pedagogice klíčová, zvláště v práci s žáky s poruchou autistického spektra. Autismus zůstává i nadále v široké veřejnosti nepříliš jasným tématem, popsané metody mohou tedy sloužit pedagogům pro výchovu, vzdělávání a komunikaci s těmito žáky. Klíčová slova Speciální školství, integrace, inkluze, autismus, handicapcs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to describe the education of children with special needs and provide information on education and communication with children with autism spectrum disorders in France. This thesis is based on the contemporary conception of special education and its practice in European countries, namely in France. The legislation as well as the new perspectives in this field are presented. This work emphasizes the necessary cooperation among teachers, parents and other specialists. This is an essential aspect in special education, mainly when working with children with autism spectrum disorders. Autism remains unknown to the general public; the described methods in this work can be used by education professionals in educational processes and communication with autistic children. Key words Special education, integration, inclusion, autism, handicapen_US
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectL'enseignement spécialisécs_CZ
dc.subjectl'intégrationcs_CZ
dc.subjectl'inclusioncs_CZ
dc.subjectl'autismecs_CZ
dc.subjectle handicapcs_CZ
dc.subjectSpecial educationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjecthandicapen_US
dc.titleEnseignement spécialisé et scolarisation des élèves autistes en Francefr_FR
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-24
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId163396
dc.title.translatedSpecial education and teaching of pupils with autism in Franceen_US
dc.title.translatedSpeciální pedagogika a vzdělávání žáků s autismem ve Franciics_CZ
dc.contributor.refereeNováková, Sylva
dc.identifier.aleph002089612
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineFrench Language oriented at education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFrancouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enFrench Language oriented at education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je popsat vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dále poskytnout informace o vzdělávání a komunikaci s žáky s poruchou autistického spektra ve Francii. V práci vycházíme ze samotného pojetí speciální pedagogiky a jeho současného naplňování v evropských zemích, zejména ve Francii. Zabýváme se jak legislativou, tak i nejnovějšími trendy. Poukazujeme na nutnost spolupráce mezi učiteli, rodiči a dalšími specialisty. Ta je ve speciální pedagogice klíčová, zvláště v práci s žáky s poruchou autistického spektra. Autismus zůstává i nadále v široké veřejnosti nepříliš jasným tématem, popsané metody mohou tedy sloužit pedagogům pro výchovu, vzdělávání a komunikaci s těmito žáky. Klíčová slova Speciální školství, integrace, inkluze, autismus, handicapcs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to describe the education of children with special needs and provide information on education and communication with children with autism spectrum disorders in France. This thesis is based on the contemporary conception of special education and its practice in European countries, namely in France. The legislation as well as the new perspectives in this field are presented. This work emphasizes the necessary cooperation among teachers, parents and other specialists. This is an essential aspect in special education, mainly when working with children with autism spectrum disorders. Autism remains unknown to the general public; the described methods in this work can be used by education professionals in educational processes and communication with autistic children. Key words Special education, integration, inclusion, autism, handicapen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV