dc.contributor.advisor | Klinka, Tomáš | |
dc.creator | Šaumanová, Kristina | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T06:45:36Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T06:45:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/76882 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá bilingvismem a multilingvismem u dětí předškolního a mladšího školního věku a má sloužit jako zdroj informací k multilingvní výchově dětí. Teoretická část práce je zaměřená na technické aspekty bilingvismu a multilingvismu s odkazy na odbornou literaturu, popisuje přístupy k multilingvní výchově a zabývá se jazykovými aspekty, které jsou s multilingvní výchovou spjaty. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření a obsahuje průzkum rodin, které mají s multilingvní výchovou osobní zkušenosti. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis focuses on bilingualism and multilingualism in children of preschool and primary school age and is intended as a source of information on multilingual education of young children. This thesis comprises of theoretical research into the technical aspects of bilingualism and multilingualism, based on academic literature, the approach to multilingual education and the linguistic aspects connected to multilingual education. The practical part contains the reflections of families who have personal experience with multilingual education. | en_US |
dc.language | French | cs_CZ |
dc.language.iso | fr_FR | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | bilingvismus | cs_CZ |
dc.subject | multilingvismus | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní a multilingvní výchova | cs_CZ |
dc.subject | multilingvní prostředí | cs_CZ |
dc.subject | bilingvní a multilingvní osvojení jazyka | cs_CZ |
dc.subject | střídání kódů | cs_CZ |
dc.subject | bilingualism | en_US |
dc.subject | multilingualism | en_US |
dc.subject | bilingual and multilingual education | en_US |
dc.subject | multilingual environment | en_US |
dc.subject | bilingual and multilingual language acquisition | en_US |
dc.subject | code-switching | en_US |
dc.title | Multilinguisme chez les enfants d'âge préscolaire et scolaire primaire | fr_FR |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-05-24 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 167542 | |
dc.title.translated | Multilingualism in children of preschool and primary school age | en_US |
dc.title.translated | Multilingvismus u dětí předškolního a mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Nováková, Sylva | |
dc.identifier.aleph | 002089611 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - French Language oriented at education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - French Language oriented at education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá bilingvismem a multilingvismem u dětí předškolního a mladšího školního věku a má sloužit jako zdroj informací k multilingvní výchově dětí. Teoretická část práce je zaměřená na technické aspekty bilingvismu a multilingvismu s odkazy na odbornou literaturu, popisuje přístupy k multilingvní výchově a zabývá se jazykovými aspekty, které jsou s multilingvní výchovou spjaty. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření a obsahuje průzkum rodin, které mají s multilingvní výchovou osobní zkušenosti. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis focuses on bilingualism and multilingualism in children of preschool and primary school age and is intended as a source of information on multilingual education of young children. This thesis comprises of theoretical research into the technical aspects of bilingualism and multilingualism, based on academic literature, the approach to multilingual education and the linguistic aspects connected to multilingual education. The practical part contains the reflections of families who have personal experience with multilingual education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020896110106986 | |