Zobrazit minimální záznam

The Stuctured Tuition not Only for Children with Autism
dc.contributor.advisorOrtová, Marie
dc.creatorGrűnbecková, Magdaléna
dc.date.accessioned2017-06-01T05:20:56Z
dc.date.available2017-06-01T05:20:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76576
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Strukturované učení nejen pro děti s autismem se zabývá, jak už z názvu vyplývá, pozitivním přínosem strukturovaného učení pro děti s autismem, ale také pro děti s mentální retardací, poruchami pozornosti a vývojovou dysfázií. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části je nejprve podrobně popsaná metoda vizuálně podporovaného strukturovaného učení. Následující kapitoly obsahují popis jednotlivých postižení. Nalezneme zde definice, dělení a konkrétní možnosti a způsoby využití strukturovaného učení. Druhá část obsahuje čtyři kazuistiky. Každá se zabývá případem jednoho dítěte s jedním z popisovaných postižení. Jejich smyslem a cílem je ukázat, jak funguje metoda v praxi a následně potvrdit (či vyvrátit) její pozitivní efekt a přínos. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis called "The Structured Tuition not Only for Children with Autism", as the title implies, deals with the benefits of the structured tuition for children with autism, but also for children with intellectual disability, attention disorders and developmental dysphasia. The work is divided into two parts. In the first part is closely described the method of the visually supported structured tuition. The following chapters contain the description of the particular handicaps. We find here the definitions, the division, and concrete options and ways of application of the structured tuition. The second part contains four case interpretations. Each of them deals with a case of one child with one of the described handicaps. Their purpose and goal is to show how the method works in place and subsequently confirm (or disprove) its positive effect and asset. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleStrukturované učení nejen pro děti s autismemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-07
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId168607
dc.title.translatedThe Stuctured Tuition not Only for Children with Autismen_US
dc.contributor.refereeKlimešová, Anna
dc.identifier.aleph002025614
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýtečněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Strukturované učení nejen pro děti s autismem se zabývá, jak už z názvu vyplývá, pozitivním přínosem strukturovaného učení pro děti s autismem, ale také pro děti s mentální retardací, poruchami pozornosti a vývojovou dysfázií. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části je nejprve podrobně popsaná metoda vizuálně podporovaného strukturovaného učení. Následující kapitoly obsahují popis jednotlivých postižení. Nalezneme zde definice, dělení a konkrétní možnosti a způsoby využití strukturovaného učení. Druhá část obsahuje čtyři kazuistiky. Každá se zabývá případem jednoho dítěte s jedním z popisovaných postižení. Jejich smyslem a cílem je ukázat, jak funguje metoda v praxi a následně potvrdit (či vyvrátit) její pozitivní efekt a přínos. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis called "The Structured Tuition not Only for Children with Autism", as the title implies, deals with the benefits of the structured tuition for children with autism, but also for children with intellectual disability, attention disorders and developmental dysphasia. The work is divided into two parts. In the first part is closely described the method of the visually supported structured tuition. The following chapters contain the description of the particular handicaps. We find here the definitions, the division, and concrete options and ways of application of the structured tuition. The second part contains four case interpretations. Each of them deals with a case of one child with one of the described handicaps. Their purpose and goal is to show how the method works in place and subsequently confirm (or disprove) its positive effect and asset. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990020256140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV