Zobrazit minimální záznam

The comparison of the quantity of gaming activities of players in ice hockey dufield the game in a small space and the entire field at young school age.
dc.contributor.advisorPerič, Tomáš
dc.creatorHučko, Petr
dc.date.accessioned2017-06-01T05:09:41Z
dc.date.available2017-06-01T05:09:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76515
dc.description.abstractNázev práce: Porovnání kvantity herních činností hráčů v ledním hokeji při utkání na malém prostoru a hře na celé hřiště v mladším školním věku. Cíle práce: Porovnat na základě četnosti zkoumaných herních činností jednotlivce jaká je nejefektivnější varianta velikosti hrací plochy vzhledem k různému počtu hráčů na hřišti při utkání v ledním hokeji v mladším školním věku. Metoda: Využita byla metoda nepřímého pozorování, konkrétně tedy analýza videozáznamu. Sledoval jsem 14 utkání, kde bylo 10 utkání na 1/3 hřiště a 4 utkání se hrála na celé hřiště. Veškerá data byla získávána v průběhu sezóny 2014/2015 ve věkové kategorii mladšího školního věku, konkrétně u hráčů 4. tříd. Zkoumaný soubor tvořilo 42 probandů. Získané hodnoty jsem poté dosazoval do vytvořených tabulek a následně statisticky porovnával a vyhodnocoval nejefektivnější variantu. Výsledky: Na základě analýzy videozáznamu a statistického vyhodnocení dat bylo zjištěno, že v porovnání minihokeje na 1/3 hřiště a celoplošného hokeje byl ve dvou ze třech zkoumaných případů efektivnější celoplošný hokej. Z hlediska četnosti střelby a vedení kotouče byl nejvýhodnější celoplošný hokej 5 proti 5, naopak nejméně efektivní byl minihokej 5 proti 5 na 1/3 hřiště. U četnosti přihrávek měl největší efektivitu minihokej na 1/3 hřiště při hře 4 proti 4 a...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The comparison of the quantity of gaming activities of players in ice hockey dufield the game in a small space and the entire field at young school age. Objectives: The aim was to find out on the basis of frequency of individual gaming activities by examining what is the moct effecient variant of the sice of the playing area due to the different number of players on the field dufield the ice hockey matches at young school age. Methods: The method of indirect observation was used, namely the video analysis. I watched 14 game, which 10 games were played on 1/3 field and 4 games were played on the entire field. All data were acquired dufield the 2014/2015 season in the age group of primary school age, specifically in the 4th grade players. The sample consisted od 42 subjects. The obtained values were put into created tables and then statistically evaluated and compared to find the most effective option. Results: Based on the video analysis and statistical evaluation od the data, it was found that minihockey played on 1/3 of the fiedl was more effective in two out of three cases. In terms of frequency of shooting and keeping the puck was the allover 5 against 5 hockey much more effective, on the other hand the least effective was minihockey 5 to 5 on 1/3 of the field. The passing rate had...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectLední hokejcs_CZ
dc.subjectminihokejcs_CZ
dc.subjectherní činnosti jednotlivcecs_CZ
dc.subjectmladší školní věkcs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectminihockeyen_US
dc.subjectindividual gaming activitiesen_US
dc.subjectyoung school ageen_US
dc.titlePorovnání kvantity herních činností hráčů v ledním hokeji při utkání na malém prostoru a hře na celé hřiště (v mladším školním věku)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-11
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId137571
dc.title.translatedThe comparison of the quantity of gaming activities of players in ice hockey dufield the game in a small space and the entire field at young school age.en_US
dc.contributor.refereeArnošt, Pavel
dc.identifier.aleph002027353
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Porovnání kvantity herních činností hráčů v ledním hokeji při utkání na malém prostoru a hře na celé hřiště v mladším školním věku. Cíle práce: Porovnat na základě četnosti zkoumaných herních činností jednotlivce jaká je nejefektivnější varianta velikosti hrací plochy vzhledem k různému počtu hráčů na hřišti při utkání v ledním hokeji v mladším školním věku. Metoda: Využita byla metoda nepřímého pozorování, konkrétně tedy analýza videozáznamu. Sledoval jsem 14 utkání, kde bylo 10 utkání na 1/3 hřiště a 4 utkání se hrála na celé hřiště. Veškerá data byla získávána v průběhu sezóny 2014/2015 ve věkové kategorii mladšího školního věku, konkrétně u hráčů 4. tříd. Zkoumaný soubor tvořilo 42 probandů. Získané hodnoty jsem poté dosazoval do vytvořených tabulek a následně statisticky porovnával a vyhodnocoval nejefektivnější variantu. Výsledky: Na základě analýzy videozáznamu a statistického vyhodnocení dat bylo zjištěno, že v porovnání minihokeje na 1/3 hřiště a celoplošného hokeje byl ve dvou ze třech zkoumaných případů efektivnější celoplošný hokej. Z hlediska četnosti střelby a vedení kotouče byl nejvýhodnější celoplošný hokej 5 proti 5, naopak nejméně efektivní byl minihokej 5 proti 5 na 1/3 hřiště. U četnosti přihrávek měl největší efektivitu minihokej na 1/3 hřiště při hře 4 proti 4 a...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The comparison of the quantity of gaming activities of players in ice hockey dufield the game in a small space and the entire field at young school age. Objectives: The aim was to find out on the basis of frequency of individual gaming activities by examining what is the moct effecient variant of the sice of the playing area due to the different number of players on the field dufield the ice hockey matches at young school age. Methods: The method of indirect observation was used, namely the video analysis. I watched 14 game, which 10 games were played on 1/3 field and 4 games were played on the entire field. All data were acquired dufield the 2014/2015 season in the age group of primary school age, specifically in the 4th grade players. The sample consisted od 42 subjects. The obtained values were put into created tables and then statistically evaluated and compared to find the most effective option. Results: Based on the video analysis and statistical evaluation od the data, it was found that minihockey played on 1/3 of the fiedl was more effective in two out of three cases. In terms of frequency of shooting and keeping the puck was the allover 5 against 5 hockey much more effective, on the other hand the least effective was minihockey 5 to 5 on 1/3 of the field. The passing rate had...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990020273530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV