Show simple item record

Marketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitva
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠtenclová, Markéta
dc.date.accessioned2017-06-01T05:06:35Z
dc.date.available2017-06-01T05:06:35Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76498
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitva Purpose: The main aim of my thesis is to analyze how the spectators are satisfied with the offered services provided by organizers of Hokejová bitva and the general satisfaction with each event held in 2013 and 2014, and then compare the obtained information. Based on the results, I suggest some recommendations on possible improvements or changes in the criticized areas, which could lead to increased satisfaction of the audience and possibly to increase the number of viewers in following years of this event. Method: Marketing research was conducted through a quantitative method, using the written and electronic forms of questionnaire survey. Respondents were randomly selected from all visitors of this event. The results are shown in tables and graphs MS Excel in the analytic part. Results: The results of the analysis show that the spectators of Hokejová bitva in 2014 were generally more satisfied than spectators in the previous year. Based on identified insufficiencies in program and in other offered services are suggested possible measures of improvement. Key words: Customer satisfaction, customer, sports event, quality of services.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSpokojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectkvalita službycs_CZ
dc.subjectCustomer satisfactionen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectsports eventen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134888
dc.title.translatedMarketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitvaen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002028437
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitva Purpose: The main aim of my thesis is to analyze how the spectators are satisfied with the offered services provided by organizers of Hokejová bitva and the general satisfaction with each event held in 2013 and 2014, and then compare the obtained information. Based on the results, I suggest some recommendations on possible improvements or changes in the criticized areas, which could lead to increased satisfaction of the audience and possibly to increase the number of viewers in following years of this event. Method: Marketing research was conducted through a quantitative method, using the written and electronic forms of questionnaire survey. Respondents were randomly selected from all visitors of this event. The results are shown in tables and graphs MS Excel in the analytic part. Results: The results of the analysis show that the spectators of Hokejová bitva in 2014 were generally more satisfied than spectators in the previous year. Based on identified insufficiencies in program and in other offered services are suggested possible measures of improvement. Key words: Customer satisfaction, customer, sports event, quality of services.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990020284370106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV