Show simple item record

Facebook marketing communication of Prague City Golf Club
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKaras, Josef
dc.date.accessioned2017-06-01T04:27:20Z
dc.date.available2017-06-01T04:27:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76289
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení komunikační strategie na Facebooku pro golfový klub Prague City Golf. Vymezeny jsou hlavní znaky sociálních sítí, především Facebooku, jakož i základní pravidla pro užívání Facebooku jako nástroje komunikačního mixu v rámci marketingové strategie klubu. Navržená strategie je výsledkem analýzy průchodnosti hřiště, na jejímž základu byl vytvořen předmět komunikace a analýzy loňské kampaně na Facebooku, která vyhodnotila efektevitu komunikace. Metody: K vyhodnocování dat, které sloužily jako podklad k vytvoření komunikační stategie byl zvolen monitoring průchodnosti hřiště a účtu Facebooku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh komunikační strategie, která je rozdělena do tří období. Úvod sezóny bude zaměřen na rozšiřování členské základny - primární komunikací budou aktuální nabídky členství a jejich výhod. V průběhu roku se těžiště komunikace bude přesouvat k propagaci hřiště a tréninkových ploch. Sekundární komunikace se bude zabývat PR a budování image. Závěr sezóny bude zaměřen opět na rozšiřování členů pro nadcházející rok a aktuálních nabídek hřiště. Klíčová slova: Marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook,cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Facebook marketing communication of Prague City Golf Club Objectives: The main objective of this thesis is to create a communication strategy on Facebook for golf club Prague City Golf. It defined the main features of social networks, especially Facebook, as well as the basic rules for the use of Facebook as a communication mix within the marketing strategy of the club. The proposed strategy is based on analysis of the course, which created new subjects of communication and analysis of last year's campaign on Facebook that measured the effectivity of communication. Methods: The method of monitoring was chosen for the evaluation of data from the course and the Facebook profile. Results: The result is the drafting of communication strategy, which is divided into three periods. The expansion of members is going to be the main communication by the beginning of the season. Primary products are current offers of membership and its benefits. The promotion of the course and training areas will be communicated during the main season. Secondary communication will deal with PR and image building. The end of the season will focus once again on the expansion of members for the upcoming year and current fee offers. Keywords: Marketing communication, social network, Facebooken_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectsocial networken_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.titleMarketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebookucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId176831
dc.title.translatedFacebook marketing communication of Prague City Golf Cluben_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení komunikační strategie na Facebooku pro golfový klub Prague City Golf. Vymezeny jsou hlavní znaky sociálních sítí, především Facebooku, jakož i základní pravidla pro užívání Facebooku jako nástroje komunikačního mixu v rámci marketingové strategie klubu. Navržená strategie je výsledkem analýzy průchodnosti hřiště, na jejímž základu byl vytvořen předmět komunikace a analýzy loňské kampaně na Facebooku, která vyhodnotila efektevitu komunikace. Metody: K vyhodnocování dat, které sloužily jako podklad k vytvoření komunikační stategie byl zvolen monitoring průchodnosti hřiště a účtu Facebooku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh komunikační strategie, která je rozdělena do tří období. Úvod sezóny bude zaměřen na rozšiřování členské základny - primární komunikací budou aktuální nabídky členství a jejich výhod. V průběhu roku se těžiště komunikace bude přesouvat k propagaci hřiště a tréninkových ploch. Sekundární komunikace se bude zabývat PR a budování image. Závěr sezóny bude zaměřen opět na rozšiřování členů pro nadcházející rok a aktuálních nabídek hřiště. Klíčová slova: Marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook,cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Facebook marketing communication of Prague City Golf Club Objectives: The main objective of this thesis is to create a communication strategy on Facebook for golf club Prague City Golf. It defined the main features of social networks, especially Facebook, as well as the basic rules for the use of Facebook as a communication mix within the marketing strategy of the club. The proposed strategy is based on analysis of the course, which created new subjects of communication and analysis of last year's campaign on Facebook that measured the effectivity of communication. Methods: The method of monitoring was chosen for the evaluation of data from the course and the Facebook profile. Results: The result is the drafting of communication strategy, which is divided into three periods. The expansion of members is going to be the main communication by the beginning of the season. Primary products are current offers of membership and its benefits. The promotion of the course and training areas will be communicated during the main season. Secondary communication will deal with PR and image building. The end of the season will focus once again on the expansion of members for the upcoming year and current fee offers. Keywords: Marketing communication, social network, Facebooken_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV