Show simple item record

Use of Search Engine Optimization in Czech Companies
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorDokoupilová, Eliška
dc.date.accessioned2017-06-01T03:58:11Z
dc.date.available2017-06-01T03:58:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76144
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis is dedicated to search engine optimization, also known as SEO. SEO pursues various aspects of a web page, for instance its structure, design or content, and adjusts them in order to be suitable for processing by fulltext search engines such as Google or Seznam. The purpose of optimization is getting more traffic to a web page by appearing as high as possible on a generated search engine result page. Apart from gaining more leads, thorough SEO activities also have a positive impact on the quality of a web page, its accessibility, user- friendliness and brand image. The aim of the thesis is to introduce SEO as an effective marketing tool and explore its use in Czech businesses. Therefore, the analysis of the primary and secondary sources introduces the issue of SEO and explains the importance of search engine optimization in a marketing strategy. The theoretic knowledge is followed by the practical section which concerns with the keyword analysis of a chosen web page and the research carried out among Czech firms by the method of a questionnaire survey and interviewing. The bachelor thesis is concluded by the chapter presenting the results of the survey and interpreting the data regarding the use of SEO as a digital marketing tool in Czech companies.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectoptimalizace webových stránek pro vyhledávačecs_CZ
dc.subjectSEOcs_CZ
dc.subjecton-page optimalizacecs_CZ
dc.subjectoff-page optimalizacecs_CZ
dc.subjectwebový fulltextový vyhledávačcs_CZ
dc.subjectmarketing ve vyhledávačíchcs_CZ
dc.subjectSEMcs_CZ
dc.subjectvýzkumcs_CZ
dc.subjectčeské podnikycs_CZ
dc.subjectsearch engine optimizationen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjecton-page optimizationen_US
dc.subjectoff-page optimizationen_US
dc.subjectweb fulltext search engineen_US
dc.subjectsearch engine marketingen_US
dc.subjectSEMen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectCzech companiesen_US
dc.titleVyužívání SEO v českých podnicíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId166462
dc.title.translatedUse of Search Engine Optimization in Czech Companiesen_US
dc.contributor.refereeMáchová, Eva
dc.identifier.aleph002092803
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis is dedicated to search engine optimization, also known as SEO. SEO pursues various aspects of a web page, for instance its structure, design or content, and adjusts them in order to be suitable for processing by fulltext search engines such as Google or Seznam. The purpose of optimization is getting more traffic to a web page by appearing as high as possible on a generated search engine result page. Apart from gaining more leads, thorough SEO activities also have a positive impact on the quality of a web page, its accessibility, user- friendliness and brand image. The aim of the thesis is to introduce SEO as an effective marketing tool and explore its use in Czech businesses. Therefore, the analysis of the primary and secondary sources introduces the issue of SEO and explains the importance of search engine optimization in a marketing strategy. The theoretic knowledge is followed by the practical section which concerns with the keyword analysis of a chosen web page and the research carried out among Czech firms by the method of a questionnaire survey and interviewing. The bachelor thesis is concluded by the chapter presenting the results of the survey and interpreting the data regarding the use of SEO as a digital marketing tool in Czech companies.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV