dc.contributor.advisor | Hanková, Zdeňka | |
dc.creator | Hofmanová Pírková, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T02:06:45Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T02:06:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/75597 | |
dc.description.abstract | Ve své práci se zabývám využitím taneční terapie ve výuce prostřednictvím emočního prožitku při aktivních tanečně pohybových činnostech. Zaměřuji pozornost především na vnímání těla v prostoru a vztahu ve skupině. Mou snahou je najít potenciál v propojení didaktiky taneční výchovy se sociálním učením. Cílem mé diplomové práce je navrhnout tanečně výchovný projekt pro konkrétní skupinu dětí zaměřený na fyzický a psychický rozvoj s akcentem na kultivaci vztahů ve skupině. Projekt je zrealizován a následně zhodnocen. KLÍČOVÁ SLOVA: tanec, pohyb, výchova, vztah, vyjádření, vnímání, terapie, diagnostika, emoce, hudba | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my work I deal with use of dancing therapy in education through an emotional experience during active dance movement activities. I focus my attention primarily on the perception of the body in space and in relation to the group. My effort is to find a potential in connection of the didactics of the dancing education with the social learning. The goal of my dissertation is to design a dancing-educational project for a specific group of children, aimed at the physical and mental development with emphasis on refinement of the relationships within the group. The project is carried out and afterwards evaluated. KEYWORDS: dance, movement, relationship, upbringing, expression, perception, therapy, diagnose, emotion, music | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | tanec | cs_CZ |
dc.subject | pohyb | cs_CZ |
dc.subject | výchova | cs_CZ |
dc.subject | vztah | cs_CZ |
dc.subject | vyjádření | cs_CZ |
dc.subject | vnímání | cs_CZ |
dc.subject | terapie | cs_CZ |
dc.subject | diagnostika | cs_CZ |
dc.subject | emoce | cs_CZ |
dc.subject | hudba | cs_CZ |
dc.subject | dance | en_US |
dc.subject | movement | en_US |
dc.subject | relationship | en_US |
dc.subject | upbringing | en_US |
dc.subject | expression | en_US |
dc.subject | perception | en_US |
dc.subject | therapy | en_US |
dc.subject | diagnose | en_US |
dc.subject | emotion | en_US |
dc.subject | music | en_US |
dc.title | Využití taneční terapie ve výuce | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-05-19 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 162795 | |
dc.title.translated | Use of dance therapy in teaching | en_US |
dc.contributor.referee | Richterová, Magdalena | |
dc.identifier.aleph | 002088939 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Colleges | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of Education at Higher Secondary Schools and Colleges | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své práci se zabývám využitím taneční terapie ve výuce prostřednictvím emočního prožitku při aktivních tanečně pohybových činnostech. Zaměřuji pozornost především na vnímání těla v prostoru a vztahu ve skupině. Mou snahou je najít potenciál v propojení didaktiky taneční výchovy se sociálním učením. Cílem mé diplomové práce je navrhnout tanečně výchovný projekt pro konkrétní skupinu dětí zaměřený na fyzický a psychický rozvoj s akcentem na kultivaci vztahů ve skupině. Projekt je zrealizován a následně zhodnocen. KLÍČOVÁ SLOVA: tanec, pohyb, výchova, vztah, vyjádření, vnímání, terapie, diagnostika, emoce, hudba | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my work I deal with use of dancing therapy in education through an emotional experience during active dance movement activities. I focus my attention primarily on the perception of the body in space and in relation to the group. My effort is to find a potential in connection of the didactics of the dancing education with the social learning. The goal of my dissertation is to design a dancing-educational project for a specific group of children, aimed at the physical and mental development with emphasis on refinement of the relationships within the group. The project is carried out and afterwards evaluated. KEYWORDS: dance, movement, relationship, upbringing, expression, perception, therapy, diagnose, emotion, music | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020889390106986 | |