Zobrazit minimální záznam

UV/VIS Spectrophotometry and Its Possibilities of Use in Teacher Education
dc.contributor.advisorKotoučová, Hana
dc.creatorHejsková, Veronika
dc.date.accessioned2017-06-01T02:03:02Z
dc.date.available2017-06-01T02:03:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75582
dc.description.abstractTato diplomová práce se týká využití UV/VIS spektrofotometrie v rámci vzdělávání učitelů chemie. V teoretické části práce shrnuje poznatky o optických metodách, jejich principech a rozdělení, a velká část je věnována právě UV/VIS spektrofotometrii. V experimentální části jsou uvedené jednotlivé úlohy pro kvantitativní a kvalitativní stanovení látek pomocí UV/VIS spektrofotometru. Úlohy jsou sestavené tak, aby sloužily jako návod pro učitele chemie i jako návod pro studenty, a aby ctily princip postupu od jednoduššího po složitější stanovení látek.cs_CZ
dc.description.abstractThis master's thesis discusses the use of UV/VIS spectrophotometry in chemistry teacher education. Optical methods principles are described in theoretical part of the thesis, and. the main part is dedicated to UV-VIS spectrophotometry. Tasks for quantifying and qualifying substances determination are described in experimental part. Educational tasks are described in a way so that chemistry teachers could use for instructions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectUVcs_CZ
dc.subjectVIS spektrofotometriecs_CZ
dc.subjectúlohy pro vzdělávání učitelů chemiecs_CZ
dc.subjectoptické metodycs_CZ
dc.subjectspektrální metodycs_CZ
dc.subjectnespektrální metodycs_CZ
dc.subjectUVen_US
dc.subjectVIS spectrophotometryen_US
dc.subjecteducational tasks for teachers of chemistryen_US
dc.subjectoptical methodsen_US
dc.titleUV/VIS spektrofotometrie a možnosti jejího využití v rámci vzdělávání učitelů chemiecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-25
dc.description.departmentKatedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId161449
dc.title.translatedUV/VIS Spectrophotometry and Its Possibilities of Use in Teacher Educationen_US
dc.contributor.refereeHiml, Michal
dc.identifier.aleph002089859
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy chemie - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Chemistry - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy chemie - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Chemistry - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se týká využití UV/VIS spektrofotometrie v rámci vzdělávání učitelů chemie. V teoretické části práce shrnuje poznatky o optických metodách, jejich principech a rozdělení, a velká část je věnována právě UV/VIS spektrofotometrii. V experimentální části jsou uvedené jednotlivé úlohy pro kvantitativní a kvalitativní stanovení látek pomocí UV/VIS spektrofotometru. Úlohy jsou sestavené tak, aby sloužily jako návod pro učitele chemie i jako návod pro studenty, a aby ctily princip postupu od jednoduššího po složitější stanovení látek.cs_CZ
uk.abstract.enThis master's thesis discusses the use of UV/VIS spectrophotometry in chemistry teacher education. Optical methods principles are described in theoretical part of the thesis, and. the main part is dedicated to UV-VIS spectrophotometry. Tasks for quantifying and qualifying substances determination are described in experimental part. Educational tasks are described in a way so that chemistry teachers could use for instructions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemiecs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV