Show simple item record

Adaptation of teaching staff in kindergartens
dc.contributor.advisorTrojanová, Irena
dc.creatorZumrová, Jiřina
dc.date.accessioned2017-06-01T01:58:14Z
dc.date.available2017-06-01T01:58:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75557
dc.description.abstractCílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptacecs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis to describe the adaptation process. The theoretical part to preserve the ntegrity of the topic briefly decribes the stages of development of the technical terms (personnel administration, personnel management, human resources) and human aktivity. The main part is focused on the adaptation process, defining the objectives of the adaptation process, species adaptation and the factors influencing an adaptation process, Following part of this chapter is dedicated to the participants of the adaptation process, the adaptation plan and feedback, which is an essential and integral component of the adaptation proces. The research is focused on the adaptation process of teachers in kindergartens. The research method is a survey and subsequent interviews with several randomly selected Director kindergartens. The result of the survey is to determine the course of adaptation in kindergartens and directors approach to this issue. KEYWORDS Personnel work, personnel management, human resources director, adaptation, social adaptation, working adaptation, adaptation plan, adaptation formal, informal adaptationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpersonální prácecs_CZ
dc.subjectpersonální řízenícs_CZ
dc.subjectadaptacecs_CZ
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjectřízení lidských zdrojůcs_CZ
dc.subjectsociální adaptacecs_CZ
dc.subjectpracovní adaptacecs_CZ
dc.subjectadaptační programcs_CZ
dc.subjectformální adaptacecs_CZ
dc.subjectneformální adaptacecs_CZ
dc.subjectorientace pracovníkacs_CZ
dc.subjectpersonal worken_US
dc.subjectpersonal managementen_US
dc.subjectthe adaptationen_US
dc.subjectdirectoren_US
dc.subjectmanagement of human resourcesen_US
dc.subjectsocial adaptationen_US
dc.subjectthe work of adaptationen_US
dc.subjectadaptation programen_US
dc.subjectformal adaptationen_US
dc.subjectan informal adaptationen_US
dc.subjectworker orientationen_US
dc.titleAdaptace pedagogických pracovníků v mateřských školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-27
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId172838
dc.title.translatedAdaptation of teaching staff in kindergartensen_US
dc.contributor.refereeŠafránková, Jana Marie
dc.identifier.aleph002090348
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptacecs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis to describe the adaptation process. The theoretical part to preserve the ntegrity of the topic briefly decribes the stages of development of the technical terms (personnel administration, personnel management, human resources) and human aktivity. The main part is focused on the adaptation process, defining the objectives of the adaptation process, species adaptation and the factors influencing an adaptation process, Following part of this chapter is dedicated to the participants of the adaptation process, the adaptation plan and feedback, which is an essential and integral component of the adaptation proces. The research is focused on the adaptation process of teachers in kindergartens. The research method is a survey and subsequent interviews with several randomly selected Director kindergartens. The result of the survey is to determine the course of adaptation in kindergartens and directors approach to this issue. KEYWORDS Personnel work, personnel management, human resources director, adaptation, social adaptation, working adaptation, adaptation plan, adaptation formal, informal adaptationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV