Zobrazit minimální záznam

Group and Cooperative Teaching on the First degree of the Elementary School
dc.contributor.advisorTomková, Anna
dc.creatorVimrová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-03-26T17:00:41Z
dc.date.available2021-03-26T17:00:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75539
dc.description.abstractHlavním tématem diplomové práce je kooperativní vyučování a skupinové vyučování se zaměřením na 1. stupeň základní školy. Teoretická část nabízí přehled organizačních forem výuky, vymezuje pojmy kooperativní a skupinové vyučování, přináší základní vhled do problematiky skupinového a kooperativního vyučování. Praktická část má podobu akčního výzkumu. Hlavním cílem praktické části je ověřování funkčnosti teoretických postupů a metod kooperativního a skupinového vyučování při realizaci vlastních i převzatých námětů v praxi. Tato část práce poskytuje v praxi ověřený didaktický materiál. Dále zkoumá výhody a úskalí kooperativního vyučování, sleduje pokroky skupin a osobní pokroky žáků, rozdíly v myšlení při kooperativních činnostech a frontálních činnostech, vztah mezi kooperativním, problémovým a badatelským učením. KLÍČOVÁ SLOVA Kooperativní vyučování, skupinová práce, spolupráce, skupina, žák, efektivnost, komunikace, hodnocenícs_CZ
dc.description.abstractMain scope of the present diploma thesis is co-operative and group teaching with the emphasis on teaching in the elementary schools. The theoretical part offers an overview of the organizational forms of teaching, defines the concepts of group and co-operative teaching, and presents the basic insight into group and co-operative teaching. The practical part is an action reasearch. The main objective of this part is to verify efficiency of the theoretical procedures and methods of group and co-operative teaching when self-prepared or adopted materials are used in practice. This part also provides a didactical material verified in practice. Furthermore, it concentrates on advantages and disadvantages of co-operative teaching, observes the progress of groups of pupils and that of individual pupils, differences in thinking during co-operative and frontal teaching, relation between co-operative, problematic and explorational approach to teaching. KEYWORDS Co-operative teaching, group teaching, teamwork, team, pupil, efficiency, communication, assessmenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCooperative teachingen_US
dc.subjectgroup workingen_US
dc.subjecteffective learningen_US
dc.subjectgroupsen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectpersonal progressen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectself-evaluationen_US
dc.subjectkooperativní výukacs_CZ
dc.subjectskupinová prácecs_CZ
dc.subjectefektivní učenícs_CZ
dc.subjectskupinycs_CZ
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.subjectosobní pokrokcs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.titleSkupinová a kooperativní výuka na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-18
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId161179
dc.title.translatedGroup and Cooperative Teaching on the First degree of the Elementary Schoolen_US
dc.contributor.refereeKrčmářová, Tereza
dc.identifier.aleph002088702
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csHlavním tématem diplomové práce je kooperativní vyučování a skupinové vyučování se zaměřením na 1. stupeň základní školy. Teoretická část nabízí přehled organizačních forem výuky, vymezuje pojmy kooperativní a skupinové vyučování, přináší základní vhled do problematiky skupinového a kooperativního vyučování. Praktická část má podobu akčního výzkumu. Hlavním cílem praktické části je ověřování funkčnosti teoretických postupů a metod kooperativního a skupinového vyučování při realizaci vlastních i převzatých námětů v praxi. Tato část práce poskytuje v praxi ověřený didaktický materiál. Dále zkoumá výhody a úskalí kooperativního vyučování, sleduje pokroky skupin a osobní pokroky žáků, rozdíly v myšlení při kooperativních činnostech a frontálních činnostech, vztah mezi kooperativním, problémovým a badatelským učením. KLÍČOVÁ SLOVA Kooperativní vyučování, skupinová práce, spolupráce, skupina, žák, efektivnost, komunikace, hodnocenícs_CZ
uk.abstract.enMain scope of the present diploma thesis is co-operative and group teaching with the emphasis on teaching in the elementary schools. The theoretical part offers an overview of the organizational forms of teaching, defines the concepts of group and co-operative teaching, and presents the basic insight into group and co-operative teaching. The practical part is an action reasearch. The main objective of this part is to verify efficiency of the theoretical procedures and methods of group and co-operative teaching when self-prepared or adopted materials are used in practice. This part also provides a didactical material verified in practice. Furthermore, it concentrates on advantages and disadvantages of co-operative teaching, observes the progress of groups of pupils and that of individual pupils, differences in thinking during co-operative and frontal teaching, relation between co-operative, problematic and explorational approach to teaching. KEYWORDS Co-operative teaching, group teaching, teamwork, team, pupil, efficiency, communication, assessmenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantMazáčová, Nataša
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990020887020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV