Zobrazit minimální záznam

Manipulation in czech media? Structure analysis of newspaper articles about Andrej Babiš in chosen national papers
dc.contributor.advisorVlasák, Zbyněk
dc.creatorŠrámková, Petra
dc.date.accessioned2017-06-01T01:47:49Z
dc.date.available2017-06-01T01:47:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75504
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o možné manipulaci v českém mediálním prostředí v souvislosti s českým vicepremiérem Andrejem Babišem, který vlastní největší mediální skupinu Mafra. První část práce vysvětluje teoretická východiska zkoumaného jevu a teorii informace a manipulace. Druhá část práce mapuje jednotlivé zkoumané deníky a jejich případné etické kodexy či samotného Andreje Babiše a společnost Mafra. Poslední výzkumná část již kvalitativně analyzuje jednotlivé deníky za rok 2015 a zkoumá jejich vzájemné rozdíly či podobnosti.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis discusses about possible manipulation in the Czech media background in connection with the Finance Minister of the Czech Republic Andrej Babiš, who also owns the largest media group Mafra. The first part of the text explains theoretical basis of examined phenomenon, information theory and manipulation theory. The second part focuses on the examined dailies and their ethic codes or Andrej Babiš and his media group Mafra itself. The last part of the thesis qualitatively analyzes individual dailies in 2015 and examines mutual differences and similarities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAndrej Babišcs_CZ
dc.subjectmanipulacecs_CZ
dc.subjectmédiacs_CZ
dc.subjectMafracs_CZ
dc.subjectzpravodajstvícs_CZ
dc.subjectetický kodexcs_CZ
dc.subjectAndrej Babišen_US
dc.subjectmanipulationen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectMafraen_US
dc.subjectnewsen_US
dc.subjectethic codeen_US
dc.titleManipulace v médiích? Obsahová analýza článků o Andreji Babišovi ve vybraných celostátních denícíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-21
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId167467
dc.title.translatedManipulation in czech media? Structure analysis of newspaper articles about Andrej Babiš in chosen national papersen_US
dc.contributor.refereeKmeťková, Zuzana
dc.identifier.aleph002093571
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o možné manipulaci v českém mediálním prostředí v souvislosti s českým vicepremiérem Andrejem Babišem, který vlastní největší mediální skupinu Mafra. První část práce vysvětluje teoretická východiska zkoumaného jevu a teorii informace a manipulace. Druhá část práce mapuje jednotlivé zkoumané deníky a jejich případné etické kodexy či samotného Andreje Babiše a společnost Mafra. Poslední výzkumná část již kvalitativně analyzuje jednotlivé deníky za rok 2015 a zkoumá jejich vzájemné rozdíly či podobnosti.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis discusses about possible manipulation in the Czech media background in connection with the Finance Minister of the Czech Republic Andrej Babiš, who also owns the largest media group Mafra. The first part of the text explains theoretical basis of examined phenomenon, information theory and manipulation theory. The second part focuses on the examined dailies and their ethic codes or Andrej Babiš and his media group Mafra itself. The last part of the thesis qualitatively analyzes individual dailies in 2015 and examines mutual differences and similarities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020935710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV