Show simple item record

Didactic Motivation in School Physical Education
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorRůžička, Martin
dc.date.accessioned2017-03-30T16:28:46Z
dc.date.available2017-03-30T16:28:46Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7543
dc.description.abstractNázev práce Didaktické inovace ve školní TV (výuka sportovních her) Didactic Innovations at School Physical Education (the Games Teaching) Cíle práce Analyzovat názory současných učitelů TV na pojetí a obsah výuky sportovních her na středních školách, určit hlavní problémy, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy při výuce sportovních her na středních školách. Metoda Analýza byla provedena pomocí metody dotazníkového šetření u 36-ti učitelů tělesné výchovy na středních školách v průběhu měsíce května 2006. Dotazník byl zaměřen na následující oblasti, které se dotýkají problematiky vyučování sportovních her na středních školách: Role sportovních her, obsah výuky sportovních her, didaktika výuky sportovních her a sociální interakce ve sportovních hrách. Výsledky Osvětlují výuku sportovních her na středních školách, mohou přispět k jejímu zkvalitnění a pomoci učitelům při zařazování sportovních her do programu. Mohou být základem pro návrh modifikace výuky sportovních her z hlediska hodnocení žáků, časové dotace vyučovací jednotky a dalších zkoumaných faktorů, a také mohou být prospěšné pro zkvalitnění přípravy budoucích pedagogů. Klíčová slova Didaktické inovace, dotazník, sportovní hry, školní TV, výuka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractDidactic Innovations at School Physical Education (Teaching the Games) Objectives work To analyze the opinions of current PE teachers on the concept and content of teaching sports games secondary schools, identifying key problems, propose a solution and appropriate teaching practices the teaching of games in secondary schools. A method The analysis was carried out by questionnaire in a 36-PE teachers in secondary schools during the month of May 2006. The questionnaire focused on The following areas, which involve issues related to the teaching of games in secondary Schools: The Role of sports games, sports games teaching content, didactics of sports and games social interaction in games. results Illuminate the teaching of games in secondary schools, they can contribute to its improvement and assist teachers in assigning sports games in the program. Can be the basis for a proposal modification of teaching sports games in terms of pupil assessment, time allocated to teaching unit and other factors examined, and may also be beneficial for the quality of future educators. Keywords Didactic innovation questionnaire, sports games, school TV learning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleDidaktické motivace ve školní TVcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-13
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId29579
dc.title.translatedDidactic Motivation in School Physical Educationen_US
dc.contributor.refereeVelenský, Michael
dc.identifier.aleph000894403
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce Didaktické inovace ve školní TV (výuka sportovních her) Didactic Innovations at School Physical Education (the Games Teaching) Cíle práce Analyzovat názory současných učitelů TV na pojetí a obsah výuky sportovních her na středních školách, určit hlavní problémy, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy při výuce sportovních her na středních školách. Metoda Analýza byla provedena pomocí metody dotazníkového šetření u 36-ti učitelů tělesné výchovy na středních školách v průběhu měsíce května 2006. Dotazník byl zaměřen na následující oblasti, které se dotýkají problematiky vyučování sportovních her na středních školách: Role sportovních her, obsah výuky sportovních her, didaktika výuky sportovních her a sociální interakce ve sportovních hrách. Výsledky Osvětlují výuku sportovních her na středních školách, mohou přispět k jejímu zkvalitnění a pomoci učitelům při zařazování sportovních her do programu. Mohou být základem pro návrh modifikace výuky sportovních her z hlediska hodnocení žáků, časové dotace vyučovací jednotky a dalších zkoumaných faktorů, a také mohou být prospěšné pro zkvalitnění přípravy budoucích pedagogů. Klíčová slova Didaktické inovace, dotazník, sportovní hry, školní TV, výuka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDidactic Innovations at School Physical Education (Teaching the Games) Objectives work To analyze the opinions of current PE teachers on the concept and content of teaching sports games secondary schools, identifying key problems, propose a solution and appropriate teaching practices the teaching of games in secondary schools. A method The analysis was carried out by questionnaire in a 36-PE teachers in secondary schools during the month of May 2006. The questionnaire focused on The following areas, which involve issues related to the teaching of games in secondary Schools: The Role of sports games, sports games teaching content, didactics of sports and games social interaction in games. results Illuminate the teaching of games in secondary schools, they can contribute to its improvement and assist teachers in assigning sports games in the program. Can be the basis for a proposal modification of teaching sports games in terms of pupil assessment, time allocated to teaching unit and other factors examined, and may also be beneficial for the quality of future educators. Keywords Didactic innovation questionnaire, sports games, school TV learning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990008944030106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV