dc.contributor.advisor | Fialová, Ludmila | |
dc.creator | Růžička, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T16:28:46Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T16:28:46Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7543 | |
dc.description.abstract | Název práce Didaktické inovace ve školní TV (výuka sportovních her) Didactic Innovations at School Physical Education (the Games Teaching) Cíle práce Analyzovat názory současných učitelů TV na pojetí a obsah výuky sportovních her na středních školách, určit hlavní problémy, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy při výuce sportovních her na středních školách. Metoda Analýza byla provedena pomocí metody dotazníkového šetření u 36-ti učitelů tělesné výchovy na středních školách v průběhu měsíce května 2006. Dotazník byl zaměřen na následující oblasti, které se dotýkají problematiky vyučování sportovních her na středních školách: Role sportovních her, obsah výuky sportovních her, didaktika výuky sportovních her a sociální interakce ve sportovních hrách. Výsledky Osvětlují výuku sportovních her na středních školách, mohou přispět k jejímu zkvalitnění a pomoci učitelům při zařazování sportovních her do programu. Mohou být základem pro návrh modifikace výuky sportovních her z hlediska hodnocení žáků, časové dotace vyučovací jednotky a dalších zkoumaných faktorů, a také mohou být prospěšné pro zkvalitnění přípravy budoucích pedagogů. Klíčová slova Didaktické inovace, dotazník, sportovní hry, školní TV, výuka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Didactic Innovations at School Physical Education (Teaching the Games) Objectives work To analyze the opinions of current PE teachers on the concept and content of teaching sports games secondary schools, identifying key problems, propose a solution and appropriate teaching practices the teaching of games in secondary schools. A method The analysis was carried out by questionnaire in a 36-PE teachers in secondary schools during the month of May 2006. The questionnaire focused on The following areas, which involve issues related to the teaching of games in secondary Schools: The Role of sports games, sports games teaching content, didactics of sports and games social interaction in games. results Illuminate the teaching of games in secondary schools, they can contribute to its improvement and assist teachers in assigning sports games in the program. Can be the basis for a proposal modification of teaching sports games in terms of pupil assessment, time allocated to teaching unit and other factors examined, and may also be beneficial for the quality of future educators. Keywords Didactic innovation questionnaire, sports games, school TV learning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Didaktické motivace ve školní TV | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-13 | |
dc.description.department | Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 29579 | |
dc.title.translated | Didactic Motivation in School Physical Education | en_US |
dc.contributor.referee | Velenský, Michael | |
dc.identifier.aleph | 000894403 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce Didaktické inovace ve školní TV (výuka sportovních her) Didactic Innovations at School Physical Education (the Games Teaching) Cíle práce Analyzovat názory současných učitelů TV na pojetí a obsah výuky sportovních her na středních školách, určit hlavní problémy, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy při výuce sportovních her na středních školách. Metoda Analýza byla provedena pomocí metody dotazníkového šetření u 36-ti učitelů tělesné výchovy na středních školách v průběhu měsíce května 2006. Dotazník byl zaměřen na následující oblasti, které se dotýkají problematiky vyučování sportovních her na středních školách: Role sportovních her, obsah výuky sportovních her, didaktika výuky sportovních her a sociální interakce ve sportovních hrách. Výsledky Osvětlují výuku sportovních her na středních školách, mohou přispět k jejímu zkvalitnění a pomoci učitelům při zařazování sportovních her do programu. Mohou být základem pro návrh modifikace výuky sportovních her z hlediska hodnocení žáků, časové dotace vyučovací jednotky a dalších zkoumaných faktorů, a také mohou být prospěšné pro zkvalitnění přípravy budoucích pedagogů. Klíčová slova Didaktické inovace, dotazník, sportovní hry, školní TV, výuka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Didactic Innovations at School Physical Education (Teaching the Games) Objectives work To analyze the opinions of current PE teachers on the concept and content of teaching sports games secondary schools, identifying key problems, propose a solution and appropriate teaching practices the teaching of games in secondary schools. A method The analysis was carried out by questionnaire in a 36-PE teachers in secondary schools during the month of May 2006. The questionnaire focused on The following areas, which involve issues related to the teaching of games in secondary Schools: The Role of sports games, sports games teaching content, didactics of sports and games social interaction in games. results Illuminate the teaching of games in secondary schools, they can contribute to its improvement and assist teachers in assigning sports games in the program. Can be the basis for a proposal modification of teaching sports games in terms of pupil assessment, time allocated to teaching unit and other factors examined, and may also be beneficial for the quality of future educators. Keywords Didactic innovation questionnaire, sports games, school TV learning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktika | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008944030106986 | |