Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of dancing school Luas Dancing School.
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVařechová, Alice
dc.date.accessioned2017-06-01T00:56:17Z
dc.date.available2017-06-01T00:56:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75282
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagacecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of dancing school Luas Dancing School. Objectives: This thesis is trying to come up with new and effective marketing communication for dancing school. It is based on the old propagation methods and trying to do it better with documents obtained from theoretical part. Methods: Methods we used for this thesis are interview with owner and founder of this dancing school and discussion with dancers of this school. Some of them are long term dancers and some of them are beginners. Results: After interview with owner of this dancing school was found, that they don't have any marketing communication. This thesis is trying to find new ways and to help this school to be more visible for people and to be more creative in advertising then other dancing schools. Keywords: marketing communication, dancing school, communication, marketing mix, promotion mix, Luas Dancing School, advertisingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjecttaneční školacs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectpropagační mixcs_CZ
dc.subjectLuas Dancing Schoolcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectdancing schoolen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectpromotion mixen_US
dc.subjectLuas Dancing Schoolen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleMarketingová komunikace taneční školy Luas Dancing Schoolcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId148837
dc.title.translatedMarketing communication of dancing school Luas Dancing School.en_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002103778
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagacecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of dancing school Luas Dancing School. Objectives: This thesis is trying to come up with new and effective marketing communication for dancing school. It is based on the old propagation methods and trying to do it better with documents obtained from theoretical part. Methods: Methods we used for this thesis are interview with owner and founder of this dancing school and discussion with dancers of this school. Some of them are long term dancers and some of them are beginners. Results: After interview with owner of this dancing school was found, that they don't have any marketing communication. This thesis is trying to find new ways and to help this school to be more visible for people and to be more creative in advertising then other dancing schools. Keywords: marketing communication, dancing school, communication, marketing mix, promotion mix, Luas Dancing School, advertisingen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021037780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV