Show simple item record

Marketing mix FC Tango Brno
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorBelejová, Iva
dc.date.accessioned2017-06-01T00:53:01Z
dc.date.available2017-06-01T00:53:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75264
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se ukázalo, že je potřeba navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení některých marketingových a komunikačních nástrojů. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandisingcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix FC Tango Brno Objectives: The objective of this bachelor thesis is to analyze marketing and communication mix of futsal club FC Tango Brno, to highlight the strenghts and weaknesses and propose measures for its improvement. Methods: What I needed to do in my thesis was to analyze the internal documents as well as focus on the current situation of the club and also to create a collection of club's data (economic data). Furthermore, I also used a ,,interview method" with the club's president Jiří Štěrba, players and fans representative. Results: The analysis of the marketing and communication mix of the futsal club has shown that it is also necessary to propose feasible measures that would improve some of the marketing and communication tools greatly. Keywords: Marketing, marketing of sport, marketing and communication mix, sport, futsal, merchandisingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketing,sportovní marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový a komunikační mixcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectfutsalcs_CZ
dc.subjectmerchandisingcs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectmarketing of sporten_US
dc.subjectmarketing and communication mixen_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectfutsalen_US
dc.subjectmerchandisingen_US
dc.titleMarketingový mix futsalového klubu FC Tango Brnocs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId155003
dc.title.translatedMarketing mix FC Tango Brnoen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002103776
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se ukázalo, že je potřeba navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení některých marketingových a komunikačních nástrojů. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandisingcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix FC Tango Brno Objectives: The objective of this bachelor thesis is to analyze marketing and communication mix of futsal club FC Tango Brno, to highlight the strenghts and weaknesses and propose measures for its improvement. Methods: What I needed to do in my thesis was to analyze the internal documents as well as focus on the current situation of the club and also to create a collection of club's data (economic data). Furthermore, I also used a ,,interview method" with the club's president Jiří Štěrba, players and fans representative. Results: The analysis of the marketing and communication mix of the futsal club has shown that it is also necessary to propose feasible measures that would improve some of the marketing and communication tools greatly. Keywords: Marketing, marketing of sport, marketing and communication mix, sport, futsal, merchandisingen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV