Zobrazit minimální záznam

The proposition of marketing communication of Wellnes center Ostrov in Strakonice
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorMařík, Michal
dc.date.accessioned2017-06-01T00:31:24Z
dc.date.available2017-06-01T00:31:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75153
dc.description.abstractNázev: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitnesscs_CZ
dc.description.abstractTitle: The proposition of marketing communication of Wellnes center Ostrov in Strakonice. The aim: The goal is analyse people's current awareness of Wellness center Ostrov in Strakonice, using obtained data, and subsequently, based on the results, make a draft of new marketing communication of Wellness center Ostrov in Strakonice. Methods: The methods of qualitative research were used in this thesis, namely the interview (the dialogue according to the instructions) and participant observation. As for the qualitative research, the method of personal inquiry was applied. Results: The result of this bachelor thesis is the draft of marketing communication of Wellness center Ostrov in Strakonice. The draft includes certain upgrades which were not at Wellness centrum management's at the time when this thesis was being written. It lays emphasis on marketing on social networks, its connection and administration. It also suggests the use of other means of communication, e.g. radio, advertising, leaflets, posters. Key words: Marketing of sport, marketing communication, interview, wellness center, fitnessen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectrelaxační centrumcs_CZ
dc.subjectfitnesscs_CZ
dc.subjectmarketing of sporten_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectwellness centeren_US
dc.subjectfitnessen_US
dc.titleNávrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId164130
dc.title.translatedThe proposition of marketing communication of Wellnes center Ostrov in Strakoniceen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002104330
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitnesscs_CZ
uk.abstract.enTitle: The proposition of marketing communication of Wellnes center Ostrov in Strakonice. The aim: The goal is analyse people's current awareness of Wellness center Ostrov in Strakonice, using obtained data, and subsequently, based on the results, make a draft of new marketing communication of Wellness center Ostrov in Strakonice. Methods: The methods of qualitative research were used in this thesis, namely the interview (the dialogue according to the instructions) and participant observation. As for the qualitative research, the method of personal inquiry was applied. Results: The result of this bachelor thesis is the draft of marketing communication of Wellness center Ostrov in Strakonice. The draft includes certain upgrades which were not at Wellness centrum management's at the time when this thesis was being written. It lays emphasis on marketing on social networks, its connection and administration. It also suggests the use of other means of communication, e.g. radio, advertising, leaflets, posters. Key words: Marketing of sport, marketing communication, interview, wellness center, fitnessen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021043300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV