dc.contributor.advisor | Brom, Cyril | |
dc.creator | Bída, Michal | |
dc.date.accessioned | 2017-03-30T16:22:48Z | |
dc.date.available | 2017-03-30T16:22:48Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/7513 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá využitím emocí v umělé inteligenci v počítačových hrách. Bude zkoumán možný přínos emocí pro umělou inteligenci z hlediska lepší imitace lidského chování. Cílem práce je implementace emočního modelu v prostředí hry Unreal Tournament (projekt UT Emotion Bots) a zhodnocení jeho vlastností a vhodnosti pro simulaci emocí v FPS hrách. Práce dále představí platformy použité při vývoji UT Emotion Bots a zhodnotí jejich vhodnost pro vývoj umělé inteligence. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work is concerned with usage of emotions in artificial inteligence in computer games. It inspects possible benefits of emotions for artificial inteligence in the means of better imitation of human behavior. Main goal of this work is the implementation of an emotion model in the enviroment of the game Unreal Tournament (project UT Emotion Bots) and appraisal of its properties and suitability for the simulation of emotions in FPS games. This work introduces platforms used in the development of the project UT Emotion Bots and it evaluates their suitability for development of artificial inteligence. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem. | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-09-18 | |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 43494 | |
dc.title.translated | Unreal bots with emotions | en_US |
dc.contributor.referee | Holan, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 000836036 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá využitím emocí v umělé inteligenci v počítačových hrách. Bude zkoumán možný přínos emocí pro umělou inteligenci z hlediska lepší imitace lidského chování. Cílem práce je implementace emočního modelu v prostředí hry Unreal Tournament (projekt UT Emotion Bots) a zhodnocení jeho vlastností a vhodnosti pro simulaci emocí v FPS hrách. Práce dále představí platformy použité při vývoji UT Emotion Bots a zhodnotí jejich vhodnost pro vývoj umělé inteligence. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work is concerned with usage of emotions in artificial inteligence in computer games. It inspects possible benefits of emotions for artificial inteligence in the means of better imitation of human behavior. Main goal of this work is the implementation of an emotion model in the enviroment of the game Unreal Tournament (project UT Emotion Bots) and appraisal of its properties and suitability for the simulation of emotions in FPS games. This work introduces platforms used in the development of the project UT Emotion Bots and it evaluates their suitability for development of artificial inteligence. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008360360106986 | |