Show simple item record

Microbiological Project Using the Disk Diffusion Method for Lower Secondary School
dc.contributor.advisorPavlasová, Lenka
dc.creatorKadlecová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-06-01T00:28:37Z
dc.date.available2017-06-01T00:28:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75138
dc.description.abstractMikrobiologický projekt s využitím diskové difuzní metody pro 2. stupeň ZŠ ABSTRAKT Tato diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a jeho funkčním zapojením do struktury české didaktické teorie i praxe. Poukazuje na projektové vyučování jako na inovativní proces, jenž je kvalitativně schopen zaštítit kladené požadavky RVP a jehož realizace napomáhá k rozvoji vzdělávacích cílů a klíčových kompetencí. Diplomová práce obsahuje, jak teoretická východiska, která jsou vypracována s pomocí studia odborné literatury a dalších zdrojů s cílem shrnout současný stav poznání dané problematiky, tak část praktickou. Teoretická východiska kladou důraz nejen na charakteristiku projektového vyučování jako takového, ale také na vhodnou aplikaci této vzdělávací strategie v učebním procesu. Konkrétně jsou zmiňovány možnosti uplatnění projektového vyučování ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie. Na teoretická východiska navazuje část praktická, která přesouvá teorii projektového vyučování do praxe. Je zde konstruován konkrétní projekt s názvem "Síla antibiotik", který je následně realizován a reflektován. Podrobně je popsán průběh plánování, realizace a vyhodnocení projektu. KLÍČOVÁ SLOVA: projektové vyučování, školní projekt, disková difuzní metoda, antibiotické diskycs_CZ
dc.description.abstractMicrobiological Project Using the Disc Diffusion Method for Lower Secondary School ABSTRACT This thesis deals with project-based education and his involvement in the functional structure of the czech educational theory and practice. It refers to the project as an innovative teaching process, which is qualitatively able to shield asked RVP requirements and the implementation of which contributes to the development of educational goals and core competencies. This thesis contains both theoretical aspects are developed through the study of literature and other sources in order to summarize the current state of knowledge of the subject, so practical. Theoretical bases emphasize not only on the characteristics of project-based education as such, but also on the appropriate application of educational strategies in the learning process. Specifically mentioned are possibilities of project-based teaching in the teaching of natural history, biology and ecology. The theoretical background followed by the practical part, which shifts the theory of project learning into practice. There is particular designed a project called "Strength of antibiotics", which is then implemented and reflected. Is described in detail during the planning, implementation and evaluation of the project. KEYWORDS: project-based education, school...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprojektové vyučovánícs_CZ
dc.subjectškolní projektcs_CZ
dc.subjectdisková difuzní metodacs_CZ
dc.subjectantibiotické diskycs_CZ
dc.subjectproject-based educationen_US
dc.subjectschool projecten_US
dc.subjectdisk diffusion methoden_US
dc.subjectantibiotic discsen_US
dc.titleMikrobiologický projekt s využitím diskové difuzní metody pro 2. stupeň ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-09
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId146102
dc.title.translatedMicrobiological Project Using the Disk Diffusion Method for Lower Secondary Schoolen_US
dc.contributor.refereeSkýbová, Jana
dc.identifier.aleph002026151
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMikrobiologický projekt s využitím diskové difuzní metody pro 2. stupeň ZŠ ABSTRAKT Tato diplomová práce se zabývá projektovým vyučováním a jeho funkčním zapojením do struktury české didaktické teorie i praxe. Poukazuje na projektové vyučování jako na inovativní proces, jenž je kvalitativně schopen zaštítit kladené požadavky RVP a jehož realizace napomáhá k rozvoji vzdělávacích cílů a klíčových kompetencí. Diplomová práce obsahuje, jak teoretická východiska, která jsou vypracována s pomocí studia odborné literatury a dalších zdrojů s cílem shrnout současný stav poznání dané problematiky, tak část praktickou. Teoretická východiska kladou důraz nejen na charakteristiku projektového vyučování jako takového, ale také na vhodnou aplikaci této vzdělávací strategie v učebním procesu. Konkrétně jsou zmiňovány možnosti uplatnění projektového vyučování ve výuce přírodopisu, biologie a ekologie. Na teoretická východiska navazuje část praktická, která přesouvá teorii projektového vyučování do praxe. Je zde konstruován konkrétní projekt s názvem "Síla antibiotik", který je následně realizován a reflektován. Podrobně je popsán průběh plánování, realizace a vyhodnocení projektu. KLÍČOVÁ SLOVA: projektové vyučování, školní projekt, disková difuzní metoda, antibiotické diskycs_CZ
uk.abstract.enMicrobiological Project Using the Disc Diffusion Method for Lower Secondary School ABSTRACT This thesis deals with project-based education and his involvement in the functional structure of the czech educational theory and practice. It refers to the project as an innovative teaching process, which is qualitatively able to shield asked RVP requirements and the implementation of which contributes to the development of educational goals and core competencies. This thesis contains both theoretical aspects are developed through the study of literature and other sources in order to summarize the current state of knowledge of the subject, so practical. Theoretical bases emphasize not only on the characteristics of project-based education as such, but also on the appropriate application of educational strategies in the learning process. Specifically mentioned are possibilities of project-based teaching in the teaching of natural history, biology and ecology. The theoretical background followed by the practical part, which shifts the theory of project learning into practice. There is particular designed a project called "Strength of antibiotics", which is then implemented and reflected. Is described in detail during the planning, implementation and evaluation of the project. KEYWORDS: project-based education, school...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020261510106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV