Gender a škola
Gender in school
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75002Identifikátory
SIS: 162727
Kolekce
- Kvalifikační práce [15803]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šumníková, Pavlína
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
12. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Gender, pohlaví, rovné příležitosti mužů a žen, genderové stereotypy, gender ve škole, výukové metodyKlíčová slova (anglicky)
Gender, sex, male-female equal opportunities, gender stereotypes, gender in school, teaching methodsCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Gender na školách pro sluchově postižení
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPánková, Tereza (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 4. 6. 2012RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá projevy genderu a genderovými stereotypy na školách pro žáky/kyně se sluchovým postižením a to v oblasti vztahů a komunikace mezi vyučujícími a studujícími a mezi studujícími navzájem. ... -
Případová studie nástrojů prosazování rovných příležitostí žen a mužů ve společnosti RWE CZ
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŽahourková, Zlata (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2012)Datum obhajoby: 26. 10. 2012Tato diplomová práce je případovou studií nástrojů prosazování rovných příležitostí žen a mužů ve společnosti RWE CZ. Práce představuje český pracovní trh z hlediska genderových nerovností a definuje jejich dopady. Shrnuje ... -
Genderový pohľad na prezentáciu žien na Wikipédií
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOStančíková, Ľubica (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 9. 9. 2019Predkladaná diplomová práca skúma, charakterizuje a kvantifikuje spôsob prezentácie žien a mužov na českej a slovenskej Wikipédii a ich prípadných rozdielov. Teoretická časť práce popisuje aktuálny stav v rámci Wikipédie ...