Zobrazit minimální záznam

Event marketing
dc.creatorVinterová, Petra
dc.date.accessioned2018-10-29T19:03:14Z
dc.date.available2018-10-29T19:03:14Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/7478
dc.description.abstractVe své rigorózní práci se zabývám problematikou event marketingu jako moderního nástroje využívajícího lidské emoce a prožitky k působení na spotřební chování jedinců, zejména pak jeho praktického využití v komunikačním mixu firem a organizací. Toto téma považuji za nesmírně zajímavé a podnětné nejen z obchodního, ale rovněž z kulturního, psychologického, sociologického hlediska. Jedním z hlavních důvodů výběru této problematiky je má aktivní činnost v marketingu a event marketingu obzvláště. Domnívám se tedy, že na těchto stránkách budu moci zhodnotit některé své praktické zkušenosti, a naopak pro mě nové poznatky, získané při podrobném studiu dostupných podkladů pro rigorózní práci, budou nepochybně přínosem pro mé budoucí působení v marketingu. Event marketing je v naší zemi poměrně novým komunikačním nástrojem, objevil se zde samozřejmě až několik let po revoluci v roce 1989, v první polovině 90. let 20. století. Někteří současní marketingoví pracovníci se s ním doposud blíže nesetkali a ne všechny firmy a instituce event marketing aktivně využívají. Dá se říci, že v našich podmínkách jde o území ještě ne zcela probádané a skrývající velký potenciál. Této situaci, bohužel, odpovídá též situace na poli odborné literatury věnované event marketingu. Zájemce o danou problematiku má na českém trhu k...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleEvent marketingcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-09-27
dc.description.departmentInstitute of Ethnologyen_US
dc.description.departmentÚstav etnologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId27072
dc.title.translatedEvent marketingen_US
dc.contributor.refereeMatějů, Martin
dc.contributor.refereeŽák, Josef
dc.identifier.aleph001702953
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineCultural Studiesen_US
thesis.degree.disciplineKulturologiecs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav etnologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Ethnologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csKulturologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enCultural Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csVe své rigorózní práci se zabývám problematikou event marketingu jako moderního nástroje využívajícího lidské emoce a prožitky k působení na spotřební chování jedinců, zejména pak jeho praktického využití v komunikačním mixu firem a organizací. Toto téma považuji za nesmírně zajímavé a podnětné nejen z obchodního, ale rovněž z kulturního, psychologického, sociologického hlediska. Jedním z hlavních důvodů výběru této problematiky je má aktivní činnost v marketingu a event marketingu obzvláště. Domnívám se tedy, že na těchto stránkách budu moci zhodnotit některé své praktické zkušenosti, a naopak pro mě nové poznatky, získané při podrobném studiu dostupných podkladů pro rigorózní práci, budou nepochybně přínosem pro mé budoucí působení v marketingu. Event marketing je v naší zemi poměrně novým komunikačním nástrojem, objevil se zde samozřejmě až několik let po revoluci v roce 1989, v první polovině 90. let 20. století. Někteří současní marketingoví pracovníci se s ním doposud blíže nesetkali a ne všechny firmy a instituce event marketing aktivně využívají. Dá se říci, že v našich podmínkách jde o území ještě ne zcela probádané a skrývající velký potenciál. Této situaci, bohužel, odpovídá též situace na poli odborné literatury věnované event marketingu. Zájemce o danou problematiku má na českém trhu k...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav etnologiecs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990017029530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV