dc.contributor.advisor | Novotná, Magdalena | |
dc.creator | Formánková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T22:29:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T22:29:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/74402 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá sběrem, tříděním a reflektováním výtvarných projevů konkrétního dítěte během školního období. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů výtvarná výchova, vnímání, citlivost, představivost, tvorba, komunikace, portfolio, hodnocení, dětská kresba, ontogeneze, psychiatrická diagnóza, vývojové poruchy. Empirická část byla zaměřena na rozvoj duševních a sociálních schopností v souvislosti s rozvojem kresby, chlapce s psychiatrickou diagnózou. Práce je zpracována metodami kvalitativního výzkumu. Jedná se o případovou studii s následnou analýzou výsledků činnosti, tedy jeho výtvarných projevů. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning the concepts of art education, perception, sensitivity, imagination, creation, communication, portfolio assessment, children's drawing, ontogeny, psychiatric diagnosis, developmental disorders. The empirical part focused on the development of intellectual and social abilities in connection with the development of drawings, a boy with psychiatric diagnosis. The work is processed by the methods of qualitative research. It is a case study with subsequent analysis results of operations,ie his artistic expressions. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | art education | en_US |
dc.subject | perception,sensuality | en_US |
dc.subject | imagination | en_US |
dc.subject | making art | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | portfolio | en_US |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | child drawing | en_US |
dc.subject | ontogenesis | en_US |
dc.subject | psychiatric diagnosis,mental disorders | en_US |
dc.subject | výtvarná výchova | cs_CZ |
dc.subject | vnímání | cs_CZ |
dc.subject | citlivost | cs_CZ |
dc.subject | představivost | cs_CZ |
dc.subject | tvorba | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | portfolio | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | dětská kresba | cs_CZ |
dc.subject | ontogeneze | cs_CZ |
dc.subject | psychiatrická diagnóza | cs_CZ |
dc.subject | vývojové poruchy | cs_CZ |
dc.title | Portfolio jako nástroj hodnocení ve speciální výtvarné výchově | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-02 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 142662 | |
dc.title.translated | Portfolio - a Tool of Assessment in Special Art Education | en_US |
dc.contributor.referee | Čech, Viktor | |
dc.identifier.aleph | 002024842 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá sběrem, tříděním a reflektováním výtvarných projevů konkrétního dítěte během školního období. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů výtvarná výchova, vnímání, citlivost, představivost, tvorba, komunikace, portfolio, hodnocení, dětská kresba, ontogeneze, psychiatrická diagnóza, vývojové poruchy. Empirická část byla zaměřena na rozvoj duševních a sociálních schopností v souvislosti s rozvojem kresby, chlapce s psychiatrickou diagnózou. Práce je zpracována metodami kvalitativního výzkumu. Jedná se o případovou studii s následnou analýzou výsledků činnosti, tedy jeho výtvarných projevů. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning the concepts of art education, perception, sensitivity, imagination, creation, communication, portfolio assessment, children's drawing, ontogeny, psychiatric diagnosis, developmental disorders. The empirical part focused on the development of intellectual and social abilities in connection with the development of drawings, a boy with psychiatric diagnosis. The work is processed by the methods of qualitative research. It is a case study with subsequent analysis results of operations,ie his artistic expressions. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
dc.contributor.consultant | Myšková, Lucie | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990020248420106986 | |