Show simple item record

Methods of teaching preschool children in swimming school
dc.contributor.advisorSvobodová, Irena
dc.creatorSobota, Marek
dc.date.accessioned2017-05-31T21:04:04Z
dc.date.available2017-05-31T21:04:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74213
dc.description.abstract9 RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá výukou plavání předškolních dětí, především její základní fází osvojení si základních plaveckých dovedností a základů plaveckých způsobů. Výuka probíhala na základě vypracovaného výukového plánu v plavecké škole ve dvou skupinách předškolních dětí. V jedné skupině začínala výuka v bazénu s hlubokým dnem, v druhé skupině začínala výuka v bazénu s nízkým dnem. Od šesté lekce obě skupiny pokračovaly ve velkém bazénu s hlubokým dnem. Cílem pedagogického šetření bylo vyhodnotit a porovnat rozdíly v dosažené úrovni základních plaveckých dovedností. Hlavním cílem bakalářské práce bylo určit, která z variant nácviku bude efektivnější. Z dosažených bodových výsledků při závěrečném testování bylo zjištěno, že skupina začínající výcvik v hlubokém bazénu dosáhla vyššího bodového hodnocení a tedy lépe si osvojila základní plavecké dovednosti. Z tohoto zjištění vychází závěr bakalářské práce. Pro osvojení si základních plaveckých dovedností je v plaveckých školách efektivnější začínat výuku předškolních dětí v bazénu s hlubokým dnem.cs_CZ
dc.description.abstract9 RESUMÉ This thesis deals with teaching children swimming, especially its basic stages of mastering basic swimming skills and the basics of swimming. Lessons were drawn up on the basis of the lesson plan in a swimming school in two groups of preschool children. In one group the training began in a swimming pool with a deep floor and in the second group the training began in a swimming pool with a shallow floor. From the sixth lesson, both groups continued in the large pool with a deep floor. The aim of the pedagogical investigation was to evaluate and compare the differences in the achieved level of basic swimming skills. The main aim of this work was to determine which of the two teaching methods are more effective. We found that the group learning in a deep pool achieved higher scores and therefore better mastered basic swimming skills. For acquiring basic swimming skills it is more effective if swimming schools begin teaching preschool children in a swimming pool with a deep floor.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectděti předškolního věkucs_CZ
dc.subjectplavecké školycs_CZ
dc.subjectplavecké způsobycs_CZ
dc.subjectplavecké dovednostics_CZ
dc.subjectvýukové metodycs_CZ
dc.subjectplavánícs_CZ
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectpreschool childrenen_US
dc.subjectschool swimmingen_US
dc.subjectswimming stylesen_US
dc.subjectswimming skillsen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.subjectswimmingen_US
dc.titleMetody výuky dětí předškolního věku v plavecké školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-25
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId166112
dc.title.translatedMethods of teaching preschool children in swimming schoolen_US
dc.contributor.refereeMojžíš, Otakar
dc.identifier.aleph002089853
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport Oriented at Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport Oriented at Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs9 RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá výukou plavání předškolních dětí, především její základní fází osvojení si základních plaveckých dovedností a základů plaveckých způsobů. Výuka probíhala na základě vypracovaného výukového plánu v plavecké škole ve dvou skupinách předškolních dětí. V jedné skupině začínala výuka v bazénu s hlubokým dnem, v druhé skupině začínala výuka v bazénu s nízkým dnem. Od šesté lekce obě skupiny pokračovaly ve velkém bazénu s hlubokým dnem. Cílem pedagogického šetření bylo vyhodnotit a porovnat rozdíly v dosažené úrovni základních plaveckých dovedností. Hlavním cílem bakalářské práce bylo určit, která z variant nácviku bude efektivnější. Z dosažených bodových výsledků při závěrečném testování bylo zjištěno, že skupina začínající výcvik v hlubokém bazénu dosáhla vyššího bodového hodnocení a tedy lépe si osvojila základní plavecké dovednosti. Z tohoto zjištění vychází závěr bakalářské práce. Pro osvojení si základních plaveckých dovedností je v plaveckých školách efektivnější začínat výuku předškolních dětí v bazénu s hlubokým dnem.cs_CZ
uk.abstract.en9 RESUMÉ This thesis deals with teaching children swimming, especially its basic stages of mastering basic swimming skills and the basics of swimming. Lessons were drawn up on the basis of the lesson plan in a swimming school in two groups of preschool children. In one group the training began in a swimming pool with a deep floor and in the second group the training began in a swimming pool with a shallow floor. From the sixth lesson, both groups continued in the large pool with a deep floor. The aim of the pedagogical investigation was to evaluate and compare the differences in the achieved level of basic swimming skills. The main aim of this work was to determine which of the two teaching methods are more effective. We found that the group learning in a deep pool achieved higher scores and therefore better mastered basic swimming skills. For acquiring basic swimming skills it is more effective if swimming schools begin teaching preschool children in a swimming pool with a deep floor.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV