Show simple item record

Výuka angličtiny v předškolním programu Začít spolu
dc.contributor.advisorVít, Radek
dc.creatorForestová, Mahulena
dc.date.accessioned2017-05-31T21:02:11Z
dc.date.available2017-05-31T21:02:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74203
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Výuka angličtiny v předškolním programu Začít spolu se zabývá způsobem, jakým je výuka angličtiny implementována do programu Začít spolu ve vybraných školkách. První kapitola obsahuje stručný přehled historie programu Začít spolu. Druhá kapitola shrnuje metody a přístupy k výuce angličtiny jako druhého jazyka u předškolních dětí. Třetí kapitola popisuje zásady předškolního programu Začít spolu, denní plán předškolních zařízení a poskytuje návrh na implementaci výuky angličtiny do programu Začít spolu. Čtvrtá kapitola je praktická část a prezentuje analýzu výsledků výzkumu v oblasti výuky angličtiny ve vybraných školkách s programem Začít spolu. Obsahuje též prezentaci a interpretaci výsledků dotazníku a interview s učiteli vybraných školek.cs_CZ
dc.description.abstractThe Bachelor's thesis Teaching English in the Czech Step by Step Preschool Programme deals with the manner in which English is implemented into the Step by Step programme in selected preschools. The first chapter provides a brief outline of the history of the Step by Step programme. Chapter two summarizes the methods and approaches used in teaching English as a second language to very young learners. The third chapter outlines the principles of the Step by Step preschool programme, the daily schedule of Step by Step preschools and provides a proposal on how English can be implemented into the programme. Chapter four is the practical part of the thesis and presents research analysis of teaching English in selected Step by Step preschools with the presentation and interpretation of results of interviews and questionnaires given to teachers of the selected preschools.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprogram Začít spolucs_CZ
dc.subjectvýuka angličtiny v mateřské školcecs_CZ
dc.subjectStep by Step Programmeen_US
dc.subjectESL teaching in preschoolsen_US
dc.titleTeaching English in the Czech Step by Step Preschool Programmeen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-15
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId161533
dc.title.translatedVýuka angličtiny v předškolním programu Začít spolucs_CZ
dc.contributor.refereeMorgan, Craig Alan
dc.identifier.aleph002104106
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Music Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Hudební výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Music Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Výuka angličtiny v předškolním programu Začít spolu se zabývá způsobem, jakým je výuka angličtiny implementována do programu Začít spolu ve vybraných školkách. První kapitola obsahuje stručný přehled historie programu Začít spolu. Druhá kapitola shrnuje metody a přístupy k výuce angličtiny jako druhého jazyka u předškolních dětí. Třetí kapitola popisuje zásady předškolního programu Začít spolu, denní plán předškolních zařízení a poskytuje návrh na implementaci výuky angličtiny do programu Začít spolu. Čtvrtá kapitola je praktická část a prezentuje analýzu výsledků výzkumu v oblasti výuky angličtiny ve vybraných školkách s programem Začít spolu. Obsahuje též prezentaci a interpretaci výsledků dotazníku a interview s učiteli vybraných školek.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor's thesis Teaching English in the Czech Step by Step Preschool Programme deals with the manner in which English is implemented into the Step by Step programme in selected preschools. The first chapter provides a brief outline of the history of the Step by Step programme. Chapter two summarizes the methods and approaches used in teaching English as a second language to very young learners. The third chapter outlines the principles of the Step by Step preschool programme, the daily schedule of Step by Step preschools and provides a proposal on how English can be implemented into the programme. Chapter four is the practical part of the thesis and presents research analysis of teaching English in selected Step by Step preschools with the presentation and interpretation of results of interviews and questionnaires given to teachers of the selected preschools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990021041060106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV