Show simple item record

Unified visual identity of schools
dc.contributor.advisorLustig, Stanislav
dc.creatorHejna, Martin
dc.date.accessioned2017-05-31T21:02:01Z
dc.date.available2017-05-31T21:02:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/74202
dc.description.abstractNÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, designcs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Unified visual identity of schools AUTHOR: Martin Hejna DEPARTMENT: Information technology and education SUPERVISOR: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRACT: Bachelor thesis "Unified visual identity of schools" deals with a visual presentation of elementary and secondary schools. Theoretical part explains a subject of the unified visual identity of schools and describes fundamental parts and phases of the creation. This section is written in the way it can serve as a manual for a right creation of the unified visual identity. On top of that, current situation of schools in this regard is thoroughly described and compared with international peers. Empiric part examines the existence of the unified visual identity at elementary and secondary schools in the Czech Republic, the extent of a use, knowledge of this topic and potential problems with its creation. Research investigation includes 7 individual deep-dive with directorate of elementary and secondary schools. In the appendix section, we attach suggested student project that can be done during IT lessons. KEYWORDS: visual, identity, corporate, logo, designen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvizuálnícs_CZ
dc.subjectidentitacs_CZ
dc.subjectcorporatecs_CZ
dc.subjectlogocs_CZ
dc.subjectdesigncs_CZ
dc.subjectvisualen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectcorporateen_US
dc.subjectlogoen_US
dc.subjectdesignen_US
dc.titleJednotná vizuální identita školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-23
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId166550
dc.title.translatedUnified visual identity of schoolsen_US
dc.contributor.refereeNeumajer, Ondřej
dc.identifier.aleph002089301
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, designcs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Unified visual identity of schools AUTHOR: Martin Hejna DEPARTMENT: Information technology and education SUPERVISOR: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRACT: Bachelor thesis "Unified visual identity of schools" deals with a visual presentation of elementary and secondary schools. Theoretical part explains a subject of the unified visual identity of schools and describes fundamental parts and phases of the creation. This section is written in the way it can serve as a manual for a right creation of the unified visual identity. On top of that, current situation of schools in this regard is thoroughly described and compared with international peers. Empiric part examines the existence of the unified visual identity at elementary and secondary schools in the Czech Republic, the extent of a use, knowledge of this topic and potential problems with its creation. Research investigation includes 7 individual deep-dive with directorate of elementary and secondary schools. In the appendix section, we attach suggested student project that can be done during IT lessons. KEYWORDS: visual, identity, corporate, logo, designen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020893010106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV