Jednotná vizuální identita škol
Unified visual identity of schools
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74202Identifikátory
SIS: 166550
Kolekce
- Kvalifikační práce [17059]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Neumajer, Ondřej
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
23. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
vizuální, identita, corporate, logo, designKlíčová slova (anglicky)
visual, identity, corporate, logo, designNÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design
TITLE: Unified visual identity of schools AUTHOR: Martin Hejna DEPARTMENT: Information technology and education SUPERVISOR: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRACT: Bachelor thesis "Unified visual identity of schools" deals with a visual presentation of elementary and secondary schools. Theoretical part explains a subject of the unified visual identity of schools and describes fundamental parts and phases of the creation. This section is written in the way it can serve as a manual for a right creation of the unified visual identity. On top of that, current situation of schools in this regard is thoroughly described and compared with international peers. Empiric part examines the existence of the unified visual identity at elementary and secondary schools in the Czech Republic, the extent of a use, knowledge of this topic and potential problems with its creation. Research investigation includes 7 individual deep-dive with directorate of elementary and secondary schools. In the appendix section, we attach suggested student project that can be done during IT lessons. KEYWORDS: visual, identity, corporate, logo, design