Show simple item record

Target groups and their definition on the example of the City library in Nymburk
dc.contributor.advisorKolínová, Pavlína
dc.creatorLatislavová, Barbora
dc.date.accessioned2017-05-31T20:16:19Z
dc.date.available2017-05-31T20:16:19Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73975
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá segmentací uživatelů veřejných knihoven v kontextu marketingové komunikace mezi knihovnou a uživatelem. Práce mapuje marketingovou teorii segmentace trhu, kterou přenáší do prostředí veřejných knihoven a popisuje několik významných segmentů. Praktickou část práce tvoří případová studie na příkladu Městské knihovny Nymburk, která popisuje vybrané cílové skupiny této knihovny a způsob práce s nimi. Popsány jsou marketingové aktivity knihovny a jejich vyhodnocení vzhledem k cílovým skupinám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on patron segmentation in public libraries in the context of marketing communication between the library and users. Thesis overviews the marketing theory of segmentation, which then transfers into an environment of public libraries and describes several important segments. The practical part consists of a case study on the example of Nymburk City library , which describes the selected target groups of this library and how to work with them. Disclosed are libraries marketing activities and their evaluation in view of the target groups. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectcílové skupinycs_CZ
dc.subjectsegmentacecs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectveřejné knihovnycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjecttarget groupsen_US
dc.subjectsegmentationen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpublic librariesen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.titleCílové skupiny a jejich vymezení na příkladu Městské knihovny Nymburkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-02
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId163610
dc.title.translatedTarget groups and their definition on the example of the City library in Nymburken_US
dc.contributor.refereeNekolová, Kateřina
dc.identifier.aleph002107211
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá segmentací uživatelů veřejných knihoven v kontextu marketingové komunikace mezi knihovnou a uživatelem. Práce mapuje marketingovou teorii segmentace trhu, kterou přenáší do prostředí veřejných knihoven a popisuje několik významných segmentů. Praktickou část práce tvoří případová studie na příkladu Městské knihovny Nymburk, která popisuje vybrané cílové skupiny této knihovny a způsob práce s nimi. Popsány jsou marketingové aktivity knihovny a jejich vyhodnocení vzhledem k cílovým skupinám. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is focused on patron segmentation in public libraries in the context of marketing communication between the library and users. Thesis overviews the marketing theory of segmentation, which then transfers into an environment of public libraries and describes several important segments. The practical part consists of a case study on the example of Nymburk City library , which describes the selected target groups of this library and how to work with them. Disclosed are libraries marketing activities and their evaluation in view of the target groups. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV