Zobrazit minimální záznam

Popularity of E-sports among Prague's Youth
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorInneman, Martin
dc.date.accessioned2017-05-31T20:14:22Z
dc.date.available2017-05-31T20:14:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73966
dc.description.abstractNázev: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazovánícs_CZ
dc.description.abstractTitle: Popularity of e-sports among Prague's youth Objectives: The main objective of this thesis is to determine popularity of e-sports among Prague's youth and the associated marketing potential of this industry. The thesis also tests the depth of knowledge, so that it is possible to create an overall opinion on the current state of e-sports among Prague's youth. Methods: The method used in this thesis is marketing research. Due to the lack of secondary data it was necessary to obtain primary data. The research was conducted using an electronic questioning. The questionnaire was created specifically for the purposes of this thesis. Results: The results of this research revealed that Prague's youth has quite a wide knowledge about e-sports and that some of them are even dedicated to it, whether actively as players or passively as spectators. It was also found out that Prague's youth think it would gain e-sports more attention if media were showing more support to it. Keywords: marketing research, computer games, questioningen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectpočítačové hrycs_CZ
dc.subjectdotazovánícs_CZ
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectcomputer gamesen_US
dc.subjectquestioningen_US
dc.titlePopularita e-sportu u pražské mládežecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId169030
dc.title.translatedPopularity of E-sports among Prague's Youthen_US
dc.contributor.refereeHolánek, Michal
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazovánícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Popularity of e-sports among Prague's youth Objectives: The main objective of this thesis is to determine popularity of e-sports among Prague's youth and the associated marketing potential of this industry. The thesis also tests the depth of knowledge, so that it is possible to create an overall opinion on the current state of e-sports among Prague's youth. Methods: The method used in this thesis is marketing research. Due to the lack of secondary data it was necessary to obtain primary data. The research was conducted using an electronic questioning. The questionnaire was created specifically for the purposes of this thesis. Results: The results of this research revealed that Prague's youth has quite a wide knowledge about e-sports and that some of them are even dedicated to it, whether actively as players or passively as spectators. It was also found out that Prague's youth think it would gain e-sports more attention if media were showing more support to it. Keywords: marketing research, computer games, questioningen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV